AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg vet at mange ser på nyttårsaften som et vendepunkt hvor man kan legge et langt år bak seg og starte med blanke ark. Jeg i mitt tilfelle har mye jeg vil glemme fra 2011, og ser fram til et nytt og bedre år i 2012! Skuffelser, kjærlighetssorg, tunge tider, stress, mas, relasjoner som kommer og går. Alt dette kan vi prøve å legge bak oss og se framover. Kanskje kan vi prøve å formulere noen få nyttårsforsetter som faktisk er overkommelige? Hva forventer du av 2012? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 12. desember 2011 #2 Del Skrevet 12. desember 2011 Å finne meg en hybel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg forventer meg en fast jobb som gir en grei inntekt. Det er nesten i boks. Jeg forventer å få litt mer struktur i hjemmet. Det trengs. Jeg forventer litt mer aktivitet enn tidligere. Gjelder både sosialt og trening. Ja, jeg forventer, men vet også at det er kun jeg som kan gjøre noe med det og det er helt greit. Nyttårsløfter til gjengeld har jeg bare et av og det er av det positive slaget og kun til glede for meg selv. Ingen må, bør og skulle. Blott til lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærleik Skrevet 15. desember 2011 #4 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg vil ikke å forvente noe, for skuffelsen blir desto større dersom målene ikke nås. Jeg håper derimot at min selvtillit vil vokse, at jeg får noen nære venner som jeg vet er der for meg også i de vanskelige tidene, og at jeg får selvdisiplin nok til å trene regelmessig. Livet er godt, og jeg håper det fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Del Skrevet 15. desember 2011 - Starte på studier. Håper å komme inn på sosionom. Om ikke tar jeg et årsstudium og søker sosionom året etter! - Få bedre nettverk her jeg bor. - Begynne å trene igjen! - Søke etter ny jobb tror jeg.. - Og det jeg ønske mest, bli gravid. Blir å søke på studier fordi om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. desember 2011 #6 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg skal bli mor til sommeren, så det meste av forventningene mine er knyttet til det. Utenom det skal vi ta en avgjørelse om hvor vi skal bo og jeg skal avgjøre om jeg vil tilbake til min nåværende jobb etter endt permisjon. Når det gjelder nyttårsforsetter pleier jeg å sette meg ett hvert år, og det skal handle om å lage meg selv bedre vaner for fremtiden. For kommende år skal forsettet være å bli flinkere til å rydde kjøkkenet mens jeg holder på med matlaging o.a., og ikke utsette det til senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 16. desember 2011 #7 Del Skrevet 16. desember 2011 Mitt forsett for 2012 er at jeg skal bli mindre egosentrisk/bli flinkere til å sette pris på mannen min. Og så skal jeg bli trygg nok til at jeg ser folk i øynene når jeg snakker med dem, det er jeg veldig dårlig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå