Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en vibrator for ca 3 måneder siden.

For noen uker seiden begynte den plutselig å vibrere av seg selv uten at jeg hadde brukt den. Den var avslått og det var jeg helt sikker på! Plutselig begynner den bare å vibrere av seg selv.

Jeg prøvde å skru den av, men den ville ikke slå seg av. Jeg tok ut batteriene, og prøvde å sette dem i igjen for å se om det funket å skru den av da, men det funket ikke. Jeg prøvde og prøvde å skru den av. Jeg prøvde så mye at den dessverre ble litt ødelagt ved av og på knappen. På en måte litt revnet opp... Noe som aldri skulle ha skjedd! Da jeg endelig fikk den av, ville den ikke slå seg på, da jeg prøvde å skru den på! Hvis den slo seg på var det vare bittelitt, så slo den seg av. Jeg tenkte at batteriene var gående, og skiftet flere ganger til nye batterier flere ganger.

Nå så vil den av og til skru seg på om jeg prøver.

Men har ikke brukt den siden.

Den skal også være vanntett!

Går det an å få byttet vibratoren? Er det noen garanti? Dessverre prøvde jeg så hardt å slå den av at den ble litt revet opp på av og på knappen, så vet ikke om det går an da?

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Du får vel ikke byttet den inn, men du har vel rett å reklamere? Jeg kan ikke så mye om dette altså. Hadde ringt til de jeg kjøpte den med viss jeg var deg.

Endret av henriett3
Skrevet

Du kan klage på den. Er jo som hvilken som helst vare du kan ta til reklamasjon. (Men putt den i en plastpose) :fnise:

Gjest henriett3
Skrevet

Du kan klage på den. Er jo som hvilken som helst vare du kan ta til reklamasjon. (Men putt den i en plastpose) :fnise:

Ja, for all del. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...