Naftalina Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Har datet en kompis av meg et halvt år nå. For halvannen måned siden fortalte han at han bare ville være venner igjen. Det var greit nok... Etter dette har han imidlertid vært med meg stort sett hver dag, vi har sex, spiser middag sammen, er med andre par, han ringer eller sender melding hver dag og sier han er glad i meg.... Når jeg konfronterer han med dette, og spør om han har følelser vil han ikke svare. Når jeg spør om han fortsatt bare vil være venner sier han ja. Forstår meg ikke på han, dette er jo åpenbart ikke et vanlig vennskap, men heller ikke bare sex...Usikker på hva jeg skal tro og hva jeg bør gjøre..Noen råd?
Aldrisur Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Virker som han trenger litt tid til å finne ut av ting. Hvis du veldig gjerne vil ha ham, så gi han den tiden. Dere har GOD tid vet du.
TE94 Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Ikke for å være slem. men kanskje han bare vil ha en pulevenn?
Naftalina Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2011 Har god tid ja, blir bare veldig usikker. Hvis det virkelig bare er venner han vil være, har jeg ikke lyst å vikle meg enda lenger inn i dette, men må kanskje bare ta tiden til hjelp... Har definitivt tenkt om det bare er sex han er ute etter, men forstår ikke helt hvorfor han gidder å finne på så mye annet i tillegg. Han kunne jo lett bare lurt meg hjem etter en kveld på byen siden jeg allerede er interessert..
Gjest NozMonster Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 han er jo like vanskelig å forstå seg på som jenter er jo det virker som at han liker deg godt, men at han ikke takler press eller å bli pusha.. 1
Gjest Bandit Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Har god tid ja, blir bare veldig usikker. Hvis det virkelig bare er venner han vil være, har jeg ikke lyst å vikle meg enda lenger inn i dette, men må kanskje bare ta tiden til hjelp... Har definitivt tenkt om det bare er sex han er ute etter, men forstår ikke helt hvorfor han gidder å finne på så mye annet i tillegg. Han kunne jo lett bare lurt meg hjem etter en kveld på byen siden jeg allerede er interessert.. Det virker som han er veldig fornøyd med tingenes tilstand. Han har fått sagt i fra at han bare vil være venner, og på den måten føler han at han kan ha den frie og uforpliktende moroa med deg, ettersom du ikke har trukket deg unna. Klarer du ikke å kun ha sex med ham, bør du trekke deg helt unna og gi klar beskjed.
Naftalina Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2011 Det virker som han er veldig fornøyd med tingenes tilstand. Han har fått sagt i fra at han bare vil være venner, og på den måten føler han at han kan ha den frie og uforpliktende moroa med deg, ettersom du ikke har trukket deg unna. Klarer du ikke å kun ha sex med ham, bør du trekke deg helt unna og gi klar beskjed. Er nok noe sant i det, frustrerende, for på byen vet jeg at han forteller folk at han er interessert, men frykter det bare er fyllepreik.Må kanskje bare innse sannheten, og så finne ut om dette er greit...Tusen takk for respons folkens!
Gjest SemperFi Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Han vil ha deg som pulevenn venn, altså en pulevenn som man er ekstra venn med, ikke bare puling, men også som en venn. Jeg ser på det som et forhold, men noen definerer det som pulevenn med utsatte grenseområder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå