Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang gått før det var slutt fra kino, teater eller konsert? Jeg har enkelte ganger vært sterkt fristet til å gå i pausen, men har alltid holdt ut. Har ofte sett at det er færre folk etter pause, og lurt på om folk syntes det var dårlig, eller trodde det var slutt... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått underveis og i pauser på konserter, av forskjellige grunner. Kanskje jeg ble dårlig, måtte rekke noe annet eller bare ikke likte konserten :-)

Skrevet

Kino - Coyote Ugly eller noe sånt - var en gammel veninne som overtalte meg men det ble rett og slett for dårlig, orket ikke kaste bort tid på sånt.

Skrevet

Lilja 4-ever. Ante ikke at det gikk an å få så fysisk vondt av psykiske inntrykk.

Skrevet

Kun 1 gang. Pusur 2 på kino. uff for noe dritt...

Skrevet

Flere ganger.

Fryktelig irriterende at jeg ikke husker hvilken film, men for en 6-7 år siden opplevde jeg at omtrent halve salen forsvant ut i løpet av filmen. Tydleigvis ikke bare jeg som syntes filmen sugde noe voldsomt.

Skrevet

Jeg har forlatt kinosalen én gang. Tror det var "Engler og demoner" jeg satt å så på helt til jeg husket at jeg hadde en viktig innlevering jeg måtte fullføre og levere før tidsfristen som gikk ut i løpet av filmen. Det resulterte at jeg løp hjem etter 20 minutter i kinosalen og fikk akkurat levert før fristen.

Jeg har derimot vudert å forlate flere teaterforestillinger i løpet av pausen, men jeg holder alltid ut. Føler nesten at jeg "må" siden jeg har betalt for det :gjeiper:

Gjest grapefrukt
Skrevet (endret)

Jeg forlot salen da jeg så Erasmus Montanus på National teateret for noen år siden. Trodde det skulle vært bra, men det var stusslige greier. :filer:

Endret av grapefrukt
  • Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Har aldri gått fordi jeg syntes noe var dårlig, men husker jeg hadde lyst til å gå da jeg så Prozac Nation. Fikk nesten depresjon av den filmen.

Skrevet

Har flere ganger måttet løpe fra en konsert for å rekke siste buss (som regel fordi konserten var forsinket og/eller varte lenger enn planlagt). Ellers ikke.

Skrevet

Gjekk etter ganske kort tid då vi såg Ditstrict 9 på kino. Interessant historie, men eg var ikkje klar over at det var ein splatter-film... Ikkje noko for meg!

Skrevet

Jeg gikk midt i en konsert på Samfundet en gang. En bergensk fyr som halvveis rappa slibrige tekster jeg ikke hadde sjangs til å forstå når lyden var elendig miksa, pluss at musikken var ræva. Det holdt med to låter, og så var jeg ute av salen. :)

Gjest Koala Lompa
Skrevet

Var i København på teater. En slags dansk teaterversjon av Mot i brøstet. Jeg var desperat etter å komme meg ut derifra i pausen.

Skrevet

Var på en film på kino hvor jeg til og med hadde blitt advart på forhånd av en filmanmeldelse om at jeg kom til å ville gå halvveis i filmen på grunn av det som skjedde. Og det gjorde jeg, sammen med halve kinosalen. Husker ikke hva filmen heter, men det var en skrekkfilm som mistet hele piffen og bare ble kjedelig etter en dustete avsløring halvveis i filmen.

Skrevet

Mange år siden nå, men jeg gikk etter halve Broene i Madison County.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har gått, men hadde veldig lyst da jeg så Siderhusreglene. Men så satt jeg og han jeg var der sammen med på forskjellige steder i salen (lurer på om det var noe feil med billettsystemet), så vi fikk ikke kommunisert. Han hadde også sittet og gremmet seg. Overtydelig og smårasistisk film.

Har også gått under ekstranumrene på enkelte konserter, for å rekke siste bane e.l hjem.

Skrevet

Gjekk etter ganske kort tid då vi såg Ditstrict 9 på kino. Interessant historie, men eg var ikkje klar over at det var ein splatter-film... Ikkje noko for meg!

Vi gikk også etter 40 minutter av District 9. Jeg ser ikke at det var en interessant historie engang, det er det mest elendige jeg har sett i mitt liv.

Skrevet

District 9 er da slett ingen splatter-film.

• Liker 5
Gjest badeand1
Skrevet

Gått fra kino en gang, fordi jeg måtte rekke bussen. :P

Skrevet

Gått fra kino engang, husker ikke hva filmen het engang, for den var så jævlig kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...