Gå til innhold

Hvilken av disse neglelakkene ville dere ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lenke

Hvilken ville dere ha valgt? :) Jeg holder en knapp på den blå fordi jeg elsker blått, og litt den i midten fordi den passer til mer enn hva f.eks. rødt gjør. Har noen av dere prøvd disse, forresten? Hvordan blir resultatet?

Og et spm til slutt: er DL oppskrytt? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i den alderen hvor jeg kunne finne på å bruke sånt, ville jeg gått for den i midten. Nå? Not so much.

Min erfaring med Deborah Lippmann er CRAP! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville valgt den blå! Selv har jeg Happy Birthday, og en del av de andre DL-lakkene, og jeg synes de er helt FANTASTISKE!!!! Beste glitterlakkene jeg noen gang har prøvd, og jeg har over 500...

Skrevet

Jeg ville valgt den blå! Selv har jeg Happy Birthday, og en del av de andre DL-lakkene, og jeg synes de er helt FANTASTISKE!!!! Beste glitterlakkene jeg noen gang har prøvd, og jeg har over 500...

:hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

Den røde til julaften, den nøytrale med glitter til romjulsfest, den blå til nyttårsaften. Oh yeah.

Selv har jeg lilla med gullglitter over nå (advent, ikke sant), skal ha rød med gullglitter over til julaften, og nesten sort med gullglitter til nyttår. 'Tis the season to be glittery.

• Liker 1
Skrevet

Er de ikke sinnsykt kostbare de der?

De er ganske dyre (150-220 i Norge), men på meg så sitter de mye bedre enn O.P.I. og Chanel, så de er absolutt verd det. I tillegg så er det sjeldent man finner glitterlakker med så mye glitter, det er mange som dekker hele neglen etter kun to strøk. Og det er de uten bunnfarge. Nå har jeg på Happy Birthday, og den har jeg hatt på i ei uke.

Skrevet

Whaaat. Du eier 500 lakker og klarer å ha på èn lakk i en hel uke? Jeg har vel rundt 300 og klør i fingrene etter 2 dager for å få fargen byttet ut. :fnise:

Skrevet

Den røde til julaften, den nøytrale med glitter til romjulsfest, den blå til nyttårsaften. Oh yeah.

Selv har jeg lilla med gullglitter over nå (advent, ikke sant), skal ha rød med gullglitter over til julaften, og nesten sort med gullglitter til nyttår. 'Tis the season to be glittery.

Hahah. Digger at du har planen klar :)

Jeg syns alle lakkene er fine, Tror jeg ville gått for Lady sings the blues eller Happy Birthday. Og jeg syns at DL er veldig bra!

Skrevet

Whaaat. Du eier 500 lakker og klarer å ha på èn lakk i en hel uke? Jeg har vel rundt 300 og klør i fingrene etter 2 dager for å få fargen byttet ut. :fnise:

Jeg er egentlig også sånn, men nå er det eksamensperiode og da prioriteres ikke neglene. Pluss at Happy Birthday er veldig fascinerende å se på, så den er bra som pauseunderholdning når jeg står fast på eksamenene :fnise:

Skrevet

Ville hatt den røde, den var lekker!

Og nei DL er IKKE oppskrytt, de er fantastiske:) Synes ikke lakkene er spesielt dyre heller(men nå bruker jeg jo bare fra chanel og dior osv).

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde jeg hadde mange og jeg har "bare" ca 130 nå... :sjenert:

Har foresten både den røde og den blå du linker til og elsker dem berre, men blå blir brukt mest da den kan brukes alene. Den røde er penest over andre røde lakker da den alene blir litt mørk og får for mye sort i seg.

Anbefaler foresten å bruke DL sine lakker med elendig underlakk som chipper av i store flak, da er den lettere å få av seg ;) Disse sitter som støpt og er vanskelig å få av selv med foliemetoden! Brukr de derfor emd Sally hansen sin kombinerte base og toplakk da denne er crap og kan dras av i hele flak. Jeg bruker skjeldent samme lakk mer enn to-tre dager, passer meg perfekt.

Skrevet

Jeg ville gått for den i midten. Passer til alle anledninger! Men den røde var veldig fin da.. Ville kanskje kjøpt begge jeg :sjenert:

Skrevet (endret)

Eg har den raude og den i midten. Eg elskar raud neglelakk, men denne vert for mykje svart i. Sjølve lakken er jo svart med mørke glitterpartiklar. Eg hadde ikkje kjøpt den igjen. Den med fleirfarga glitter er ok, men her vert det for mange fargar..Eg har eigentleg litt lyst på den blå (har hatt lyst på den lenge, men vart lei alt glitteret...), sidan den sikkert er fin til jeans!

Når det gjeld DL-lakkar generelt er dei heilt ok. Overprisa, men mange fine fargar! Den beste lakken er ein utan glitter i ein flott lillafarge!

Endret av Kløftfrid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...