Miki Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Den unike Armani-designede satelitt kjolen Lady Gaga brukte på Grammy Award showet i 2010 er blant verdens hundre fineste kjoler. Eh, what?
Gjest Isabel :) Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Ja, jeg så den jeg også.. Er vel hver sin smak. Hahaha
Miki Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 [quote name=Isabel ' timestamp='1323717402' post='10146546] Ja, jeg så den jeg også.. Er vel hver sin smak. Hahaha
Gjest Isabel :) Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Rart den er på lista over de 100 fineste kjolene. Hvem lager de listene? Det er ihvertfall ikke meg. Ikke helt min stil den kjolen der. Men må vel være noen med.. Nei, jeg vet ikke jeg!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Jeg likte faktisk satelittkjolen! Den var ikke den fineste, men heller ikke den styggeste på den lista der.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Rart den er på lista over de 100 fineste kjolene. Hvem lager de listene? "Unforgettable" vil jeg påstå er noe helt annet enn "fineste". Synes artikkelforfatter er uklar og upresis, siden alle kjolene tydeligvis er hentet fra boken som er nevnt i begynnelsen av artikkelen. 2
pandabear Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Jeg likte faktisk satelittkjolen! Den var ikke den fineste, men heller ikke den styggeste på den lista der. Enig. Syns det var flere som var verre. Syns faktisk den var litt kul jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Jeg reagerer mest på denne: "Tilda Swinton (midten) så fantastisk ut i 2008 da hun bar en Alber Elbaz for Lanvin kjole på den røde løperen." Hun har på seg en svart søppelsekk!? Min lenke 4
Klematis Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Av de kjolene som var avbildet i artikkelen var det kun Marylin som som var finere, synes jeg. Og muligens Keira Knightley sin, men den ser vi jo ikke hele av. 1
Eudyptula Skrevet 13. desember 2011 #10 Skrevet 13. desember 2011 "Unforgettable" vil jeg påstå er noe helt annet enn "fineste". Synes artikkelforfatter er uklar og upresis, siden alle kjolene tydeligvis er hentet fra boken som er nevnt i begynnelsen av artikkelen. Enig. Ser i farten ikke at det står noe om "fineste" her. At disse kjolene er minneverdige, kan man jo være enig i!
Bloodless Skrevet 13. desember 2011 #11 Skrevet 13. desember 2011 Jeg reagerer mest på denne: "Tilda Swinton (midten) så fantastisk ut i 2008 da hun bar en Alber Elbaz for Lanvin kjole på den røde løperen." Hun har på seg en svart søppelsekk!? Haha, reagerte også på den. Så helt forferdelig stygg og posete ut. Av de kjolene avbildet, var det få som var veldig fine, imo. 1
Glynis Skrevet 13. desember 2011 #12 Skrevet 13. desember 2011 Jeg synes faktisk satelittkjolen er finere enn både Hurleys kjole og Hepburns kjole. Uansett er det slett arbeid av "journalisten" å kalle det for de vakreste kjolene. 1
Miki Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 13. desember 2011 Enig. Ser i farten ikke at det står noe om "fineste" her. At disse kjolene er minneverdige, kan man jo være enig i! Ehm, jo det står akkurat det som står i linken under bildet av Lady Gaga.
Glynis Skrevet 13. desember 2011 #14 Skrevet 13. desember 2011 Enig. Ser i farten ikke at det står noe om "fineste" her. At disse kjolene er minneverdige, kan man jo være enig i! Se på selve linken også. Verdens hundre vakreste kjoler.
Eudyptula Skrevet 13. desember 2011 #15 Skrevet 13. desember 2011 Ehm, jo det står akkurat det som står i linken under bildet av Lady Gaga. Oi, den overså jeg, og her har det tydeligvis gluppet for journalisten ja :gjeiper: Men artikkelen handler fortsatt om de "mest minneverdige" kjolene da.
Miki Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #16 Skrevet 13. desember 2011 Oi, den overså jeg, og her har det tydeligvis gluppet for journalisten ja :gjeiper: Men artikkelen handler fortsatt om de "mest minneverdige" kjolene da. Artikkelen ja, men jeg tenkte mer på den kjolen og hva folk tenker når de lister de opp som de aller fineste kjolene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå