Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter nesten to års forhold. ble det til at vi bare pulte med hverandre, men vi begge følte det var noe "mer" der. men visste ikke helt om vi skulle bli sammen igjen eller ikke. så ting var litt komplisert mellom oss.

men til poenget: idag så plutselig sletta han meg fra facebook og når jeg spurte om hvorfor. så sa han at alt alt var over, og at det kanskje var best for oss å ikke ha kontakt, siden vi kranglet så mye.. jeg ble kjempe lei meg, for jeg har jo sterke følelser for han enda og vil at det skal være oss. sendte han mange "lei seg" meldinger og det så ikke ut som han brydde seg.. ettervert begynte jeg å tenke litt positivt på det, så jeg sendte han melding om at han måtte kose seg videre i livet og at jeg var enig om at dette kanskje var best for oss begge. og da fikk jeg plutselig melding "bra du er glad, ser ikke ut som du er lei deg.." .. men for fem minutter siden sendte han meg melding igjen om at han savnet meg! hadde du svart, om du var i samme situasjon? vil svare, men redd for å angre :sjenert:

litt rotete skrevet, men visste ikke helt hva jeg skulle skrive.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

det er kanskje ikke så rart at han sletter deg fra diverse ting om du har en tendens til å mase slik?!?

det er også litt tragisk, det gjelder absolutt ikke bare deg, at det har blitt en sååå stor fornærmelse å bli sletta på fjesboka! :ler:

det virker som det er over og ut for dere- move on!

Gjest pellepirat
Skrevet

Her tror jeg det gjelder å være sterk! Du har følelser, så selvfølgelig har du lyst å svare (og du er utrolig flink om du klarer å la være). Det lureste er nok å holde avstand, så vil følelsene avta og det vil gå over. Like greit å gjøre det nå når det ligger en "exit" klar.

Og hvordan kan ha si det til deg når det var han som sletta deg i utgangspunktet og si at det er helt over for så å snu på en femøring???

Skrevet

det er kanskje ikke så rart at han sletter deg fra diverse ting om du har en tendens til å mase slik?!?

det er også litt tragisk, det gjelder absolutt ikke bare deg, at det har blitt en sååå stor fornærmelse å bli sletta på fjesboka! :ler:

det virker som det er over og ut for dere- move on!

haha, nei jeg pleier ikke å mase på han!

Skrevet

Du kan skrive og spørre hva han egentlig vil for noe.

Skrevet

NozMonster: Jeg pleier ikke å mase på han, men skjønte ikke hvorfor han sletta meg fra facebook. er jo ikke derfor jeg er lei meg, akkurat det bryr jeg meg ikke så mye om, du.

pellepirat: har jo lyst å svare, men synes det var litt "teit" at han plutselig ombestemte seg. så ihvertfall sånn ut og er redd for at jeg angrer hvis jeg svarer han :sjenert:

Steinar40: Ja, kanskje det.

Skrevet

Åh, så utrolig kjipt gjort av han. Bare kutte deg ut sånn helt uten videre? Jeg synes han virker skikkelig douche, men skjønner godt hvor vanskelig det er med følelser inni bilde.

Jeg ville nok sitret etter å svare, men tror kanskje det er best å la være. Kanskje han bare er ensom akkurat nå, og vet at han hvertfall har deg. Og det er ikke greit!

Jeg ville ventet noen dager for å se om han tar kontakt flere ganger :)

Stooor klem :klemmer:

Skrevet

Jeg svarte han jeg og nå angrer jeg litt.. etter jeg leste at du skrev at han kanskje følte seg ensom og vet at han ihvertfall har meg at det var derfor han sendte meg melding, så begynte å tenke på at det kanskje er derfor. for da ikke håpe det :snurt:

men ting ordner seg vel til slutt på en eller annen måte. Tusen takk :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...