Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 ..skulle jeg gjerne ha funnet det. Har jevn hudfarge, ingen kviser, men kanskje litt store porer. Derfor føler jeg ikke at jeg trenger en som dekker. Bare gjør at man blir litt glattere på en måte. Har lys hud. Anbefalinger?
Gjest Joanna Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Teint Diorlight foundation er fin. Jeg har samme hud som deg utifra beskrivelsen, og denne er helt flott på meg. Koster ca. 200 kr for 30 ml, holder leeeenge.
Junebug Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Jeg er også veldig fornøyd med Teint Diorlight foundation. Jeg har også hørt flere anbefale Stilas lysreflekterende foundation, men jeg har ikke prøvd den selv.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Takk, da prøver jeg vel den da! :D Hvor mye koster den i Norge? Selges den på Parfymelle eller Estetique?
Tusseline Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Henger med også på Christian Diors Teit Dior Light- bølgen. Den er drøy, drøy, drøy. Har vært en trofast forbruker i mange år- og er jammen storfornøyd. Selges i alle parfymeri som fører Dior- noe majoriteten gjør. Husker ikke den konkrete prisen, da jeg kjøpte den på Tax Free sist. Trehundre kanskje?
Gjest NastyNice Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har prøvd Stila, den med lysreflekterende pigmenter. Den er absolutt ikke holdbar, den har for lengst rukket å bli blass når jeg kommer hjem fra en tur på byen. Den jeg har falt for er den nye som heter Color Clone. Den er fra Helena Rubinstein, og er ikke så dekkende, men holder søren meg kvelden ute og litt til. Og så ser huden ikke så blass ut heller. De såkalte lysreflekterende pigmentene i den fra Stila er ikke noe hokus pokus, bare masse skimmer! Som som man vet gjør skimmer i foundation at den ikke blir så holdbar. Uanz så må man finne en foundation som passer hudtype og fargetone. Lykke til!
MissiS Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 Jeg er kjempefornøyd med Zanzuel som jeg kjøpte hos hudpleieren i forbindelse med brudemakeupen. Dekker kjempegodt, og du får en glatt og jevn hud uten at du ser oversminket ut. Koster mellom 250 og 300 kroner, men er veldig drøy fordi den er så tyktflytende. Anbefales! MissS PS! Ellers er grunnlaget det aller viktigste; at du har renset, peelet, skylt og fuktet (med gode kremer) først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå