Gå til innhold

Avskyr oralsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri gitt typen min en såkalt "blowjob". Det faller meg virkelig ikke naturlig å sutte på kjønnsorganet hans. Jeg blir faktisk kvalm av tanken på å skulle suge på det han urinerer ut fra. Og sæd.. det stinker, virkelig.

Hvis jeg noen gang skulle gitt oralsex, måtte han brukt kondom. Men synker følsomheten betraktelig for hans del, i så fall? Kjennes det ikke godt for han hvis han bruker kondom?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du avsky for å gjøre dette, så er det ikke riktig for deg å gjøre dette. Drit i hva som er "normalt". For deg er ikke dette normalt og det må han respektere.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri gitt typen min en såkalt "blowjob". Det faller meg virkelig ikke naturlig å sutte på kjønnsorganet hans. Jeg blir faktisk kvalm av tanken på å skulle suge på det han urinerer ut fra. Og sæd.. det stinker, virkelig.

Hvis jeg noen gang skulle gitt oralsex, måtte han brukt kondom. Men synker følsomheten betraktelig for hans del, i så fall? Kjennes det ikke godt for han hvis han bruker kondom?

Er smaken av gummi bedre enn nydusjet mann? :klo:

Og hvis sæden hans stinker så fælt, så må ha vel ha spist/drukket noe rart?(Kaffe? Asparges?)

Synes det lukter godt jeg; litt hav-aktig :)

Men selvfølgelig; har man ikke lyst, skal man la være.

Skrevet

Oralsex er ikke veldig digg om man vet at damen avskyr det uansett kondom eller ikke...

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynte ikke å like oralsex selv før jeg første gang møtte ei jente som elsker å suge. Da skjønte jeg liksom hvorfor hun gjorde det og hvor artig hun hadde det med å manipulere kroppen min, se at jeg var kåt, hvordan jeg reagerte og liknende.

Hadde vel vert litt nedtur om ei jente jeg vurderte ett forhold med ikke hadde likt oralsex men så lenge du allikevel klarer å stimulere mannen på flere forskjellige måter går det nok helt fint. Men du må jobbe litt hardere

Gjest Isabel :)
Skrevet

Jeg vet hvordan du har(hadde) det. Men jeg kom meg over dette. Jeg ville aldri putte kjønnsorganet til typa mi inn i munn, selvom jeg elsker han utrolig mye.

Men så en dag var jeg veldig vill i farta, og da ble det til en blowjob. Uten kondom, vel og merke. Det gikk overraskende fint. Jeg fikk han til å dusje først- det er noe med det at man tisser ut derfra altså. Tror dette kan i enkelte tilfeller være en tilvenningssak.

Men for all del, ikke gjør noe du IKKE er komfortabel med.

Skrevet

Jeg trodde, som deg, at jeg aldri kom til å gjøre noe sånt frivillig... Æsj, liksom :tunge1:

Men jeg prøvde likevel, og nå digger jeg det! Jeg ble dog ikke tvunget eller heftig overtalt, men gjorde det på eget initiativ. Det tror jeg er viktig

Skrevet

Synd for deg at du ikke liker å gi oralsex, du bør heller ikke tvinge deg selv til det.

Personlig, så elsker jeg å gi oralsex. Total makt til kvinner.

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg blir kåt av å gi blow jobs :rodmer:

Skrevet

Om vedkommende har normal god hygiene så smaker det da ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...