Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått sterke negler, hva var det som hjalp?

Hvordan negler hadde du før og hva hjalp?

Jeg har tynne og flisete negler.

Skrevet

Jeg sluttet å bite negler, da ble de sterke av seg selv.

Men det varierer med genetikk. Mamma har superflisete negler selv om hun ikke biter, så jeg har vel arvet pappa sine eller noe.

Prøv å la neglene bli så lange at du kan klippe dem med neglsaks, det kan få dem til å bli litt tykkere, og fil ned alt som fliser seg med vanlig metallfil.

Skrevet

Ikke bruk metallfil

Få i deg nok B-vitaminer

For meg har det hjulpet med kiselsyre

Bruk negleolje etter dusj, jeg liker dr. Hauska sin.

Smør negler og neglebånd med en fet og krem når man legger seg om kvelden, jeg bruker Glycinello

Ha alltid med deg negleklipper og neglefil så du kan fjerne hakk ol.

Bruk poleringsfil.

Aldri skrap under neglene.

Skrevet

Mavala reddet mine negler :)

Skrevet

Mavala reddet mine negler :)

Hva er det for noe?

Jeg brukte trind nail repair

Skrevet

Ikke bruk metallfil, bruk glassfil! Det er mye bedre mot neglen og forhindrer oppflising. Sliter selv med veldig tynne, myke negler som fliser seg opp, deler seg opp i lag og er generelt håpløse. Har begynt med Micro Cell 2000 Nail Vital, og det hjelper veldig! Tilskudd av b-vitaminer vil stort sett ikke hjelpe med mindre du har underskudd på det.

Skrevet

Jeg har negler som deg ROX, er kokk og det gjør ikke neglene bedre når eg må vaske hendene en million ganger hver dag, Har brukt Trind neglepleieserie i en uke nå..men syns nesten neglene fliser seg mer nå..må jo bruke neglelakkfjerner hver dag(uten aceton ja) og legge på nytt lag m herder. sukk...er evig fortapt til flisete korte negler:(

Skrevet

Hva er det for noe?

Jeg brukte trind nail repair

Her er info. Tror Estetique selger Mavala i Norge :)

Skrevet

Mavala, Trind og Micro Cell 2000 har gjort underverk for mine negler!! Kunne virkelig ikke klart meg uten disse!

Skrevet

takk for tips:)

jeg bruker bare glass fil og tar ølgjær, dette har hjulpet litt.

skal bli flinkere til å bruke håndkrem, hvilken liker dere best?

Skrevet

mine var så tynne så de knakk hele tiden...gikk ikke an å få de LITT lange en gang, måtte klippe ofte, fordi de bare knakk av... De var ikke særlig tørre, men bare knakk fordi de var tynne.

Nå er de tjukke og go'. spiste vit. B!

Skrevet

takk for tips:)

jeg bruker bare glass fil og tar ølgjær, dette har hjulpet litt.

skal bli flinkere til å bruke håndkrem, hvilken liker dere best?

Jeg synes Clarins sin er best, den trekker best inn og hjelper på svake negler. Bruker Glycinello om kveld for den er så klissete, men det hjelper også.

Skrevet

Graviditet hjelper helt utrolig! Har aldri hatt så sterke negler som nå :)

Mulig det har med B-vitaminene jeg tar nå å gjøre, men tok i grunnen bare folsyre inntil nylig. Så det kan jo prøves? Alle B-vitaminer er vannløselige, så gjør ikke noe å ta tilskudd selv om en ikke har mangel.

Skrevet

Micro Cell 2000 negleforsterker og glassfil! Før fliste neglene mine seg opp hele tiden og jeg kunne aldri spare til fine negler. Nå vokser de mye og jeg filer i ønsket form! :) Får ofte spm. om neglene mine er ekte! :ler:

Skrevet

Jeg begynte med kalktabletter for å sikre nok kalk (mangler ellers i kostholdet), dette i tillegg til at jeg slutte å bite negler, samt klipte dem rett over når de begynte å bli lange og unngikk mest mulig filing (i et års tid) hjalp for meg. Jeg hadde myke negler som fliset seg lett. Kunne bøye neglene frem og tilbake. Nå er neglene mine så sterke at t.o.m ei som tok manikyr på meg kommenterte hvor sterke negler jeg har.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...