Gå til innhold

Jenter som sjekker jenter

25 stemmer

1. 1. Ei jente sjekker deg (jente) på byen. Hvordan reagerer du?

• Blir smigret, men takker nei
      9
    • Blir sur og takker nei
      0
    • Vurderer å takke ja, avhengig av hvor tiltrekkende du synes hun er
      16

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja... lurer på hvor farlig det er å legge an på andre jenter ute på byen eller på privat fest. Blir dere sinna hvis jeg prøver meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være lov til å prøve seg, så lenge du tar hintet hvis jenta ikke virker interessert.

Skrevet

Jeg ville blitt smigret, men takket nei. Selvfølgelig på en så høflig og hyggelig måte som mulig :) Jeg er overhodet ikke interessert i jenter på den måten + at jeg har kjæreste. Men jeg hadde nok smilt litt og blitt smigret ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir ikke sinna nei.. men det bare føles rart , netopp fordi det er uvanlig for meg. Jeg ble kjent med ei på skolen, hun vet at jeg er hetro og har kjæreste, men likevel prater hun ofte om hennes legning og er veldig glad i fysisk kontakt og tafsing. Fortalte henne at jeg ikke liker dette, da ble hun veldig flau og lei seg. Nå er situasjonen ganske pinlig mellom oss.. Som om jeg har avvist en mann...

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg ville blitt smigret, men takket nei. Selvfølgelig på en så høflig og hyggelig måte som mulig :) Jeg er overhodet ikke interessert i jenter på den måten + at jeg har kjæreste. Men jeg hadde nok smilt litt og blitt smigret ja.

Enig i det her. Hadde blitt smigra, men sagt ifra på en fin måte at jeg er hetro. :P

Skrevet

Siden jeg ikke tenker på jenter på den måten så ville jeg antagelig ikke skjønt at det var flørting, med mindre den var ekstremt pågående. Da hadde jeg nok funnet det litt ubehagelig, og lurt på om jeg sendte ut helt feil signaler. Jeg ville ikke blitt smigret, men heller ikke sint med mindre hun ble slibrig eller direkte fysisk.

Skrevet (endret)

What is there not to like? :) Jeg ville iallefall ikke tatt meg nær av det. Nå er jo ikke dette akkurat nytt for meg, men selv om det var det så hadde jeg vel synes at det var litt spennende tenker jeg.

Endret av AnitaB
Skrevet

Ingen som blir sure, og 2/3 så langt ville vurdert å slå til :D

Takk, da skal jeg nok våge å ta en sjanse eller to :)

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...