Gå til innhold

Grusom behandling av hunder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte nettopp at i et eller annet land (husker ikke hvilket land akkurat nå, kan sikkert finne det ut hvis noen er nysgjerrige) så er uønskede/hjemløse kjæledyr som hunder er et veldig stort problem. De de gjør er å plukke de opp fra gata og så stues mange sammen i ulike binger. Når hver binge er fylt opp tvinges de bortover en gang (med makt og bruk av strøm for de uvillige). I enden av gangen dyttes de inn i et eller annet rom der de blir gasset til de e bevisstløse og så blir de hengt opp ned, strupen kuttes og slik henger de til de er tappet for blod. De tappes altså for blod fordi disse dyrene brukes som mat til andre kjæledyr, gjerne andre hunder (og på noen spesielle restauranter).

Jeg syntes det høres helt forferdelig ut! Det må da være noe vi kan gjøre! Det går ikke an å behandle dyr på denne måten. Jeg blir så forbanna.... :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Grøsser når jeg leser...At noen mennesker kan være så ufølsomme. Det hadde vært bedre å avlivet dem, slik at de fikk en litt mer "verdig" død. Det er en grotesk måte å behandle dyr på! Finnes det ikke noen lover for det i de landene som utfører slike forferdelige handlinger? Dyrepoliti skulle vært påbudt i alle land, slik som de har i flere stater i USA.

Skrevet

Du mener sikkert gatehundene i Romania, som i den siste tiden har vært typisk VG oppslag.

Ja, det er ikke gøy å høre om søte voffser som må bøte med livet, men det er det beste for hundene og byene dette er et problem i. Hundene sulter, spiser hverandre og tar livet av mennesker.

Hvis du vil hjelpe kan du enten adoptere en gatehund derfra, eller ta turen ned og avlive de mer humant.

Skrevet

Jeg hørte nettopp at i et eller annet land (husker ikke hvilket land akkurat nå, kan sikkert finne det ut hvis noen er nysgjerrige) så er uønskede/hjemløse kjæledyr som hunder er et veldig stort problem. De de gjør er å plukke de opp fra gata og så stues mange sammen i ulike binger. Når hver binge er fylt opp tvinges de bortover en gang (med makt og bruk av strøm for de uvillige). I enden av gangen dyttes de inn i et eller annet rom der de blir gasset til de e bevisstløse og så blir de hengt opp ned, strupen kuttes og slik henger de til de er tappet for blod. De tappes altså for blod fordi disse dyrene brukes som mat til andre kjæledyr, gjerne andre hunder (og på noen spesielle restauranter).

Jeg syntes det høres helt forferdelig ut! Det må da være noe vi kan gjøre! Det går ikke an å behandle dyr på denne måten. Jeg blir så forbanna.... :kjempesinna:

fyyy flate, er det virkleig mulig??? får helt vondt inni meg :///// skulle ha gjort dette med menneskene som gjør dette med dyrene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...