Gå til innhold

Hjelp! Bestilte 2 stk istenfor 1 på Ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag ville jeg bestille ett par tøfler på Ebay. Vet ikke hva jeg drev med, men jeg bestilte TO par. Nå burde jeg betale to par, men jeg vil betale bare for den ene. Hvordan kan jeg gjøre det? Jeg kontaktet selger for ca 3 timer siden, men fikk ikke svar enda. Det stresser meg ganske mye. Burde jeg betale alt? For jeg penger tilbake? Eller skulle jeg vente på svar? Eller kan jeg ordne det på noen måte selv? Takk for hjelpen!!!

Endret av Katarina1919
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde, at hvis du IKKE betalte, og gikk ut av "butikken" så var bestillingen borte. Det har jeg gjort flere ganger. OBS: Da skulle jeg betale med kort!

Skrevet

I grunnen må du betale for det du har kjøpt. Men går vel også an å spørre selgeren slik som du gjorde.

Du får bare vente på svar fra selgeren, du har jo uansett 3? dager på å betale også :)

Skrevet

I grunnen må du betale for det du har kjøpt. Men går vel også an å spørre selgeren slik som du gjorde.

Du får bare vente på svar fra selgeren, du har jo uansett 3? dager på å betale også :)

Har jeg tre dager? Håper han svarer. Hvis jeg betaler alt, blir det over 200.

Skrevet

Om det er auksjon, så er ikke selgerne så ivrige med å avbryte kjøpet. Men om det er vanlig kjøp så burde det ikke vært noe problem. De fleste selgerne er hyggelige å snakke med etter min mening :)

• Liker 2
Skrevet

Har du fått svar?

Skrevet

Du går jo igjennom en hel sånn "forpliktet til å kjøpe"-greie før du faktisk kjøper, så med mindre selger er grei (noe de ofte er) er du faktisk forpliktet til å kjøpe og betale begge parene.

Skrevet

Har du fått svar?

Nei, har ikke fått svar.

Først betalte jeg bare for ett par tøfler. Så ventet jeg noen dager. Tenkte å ringe til selgeren, men i går fikk jeg mail at ebay åpnet sak og jeg fikk frist til å betale. Jeg bestemte meg å betale med en gang og være ferdig med hele greia. Mistet 170 kr og nå får jeg to par av disse:

http://www.ebay.co.uk/itm/Mens-Cigarman-Novelty-Funny-Slippers-Sizes-7-8-9-10-11-UK-ALL-SIZES-XMAS-GIFT-/230712857658?pt=UK_Men_s_Shoes&var=&hash=item7b68d8d755

Det var min feil og neste gang blir jeg mer forsiktig.

Takk for alle råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...