Gå til innhold

Potetsekk vs akrobat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kun hatt sex med ei jente i livet mitt og det er kjæresten jeg er med for øyeblikket. Hun derimot har vært med noen gutter før meg (har ikke noe ønske om å vite hvor mange). Og det jeg lurer på er om det er veldig forskjellig fra person til person hvordan de er på soverommet?

Jeg vet jo at folk liker forskjellige ting men jeg tenker mer på aktivitetsforskjellen. Kjæresten virker til å være storfornøyd med å kun ha misjonærstillingen og ligge der som en potetsekk. Det kan jo være godt men blir kjedelig i lengden.

Hun er litt rundt i kantene og ikke i spesielt god form, kan dette ha noe med saken å gjøre?

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på å ha sex med forskjellige jenter for å oppleve hvilke forskjeller det kan være men det er ikke noe jeg ville gjort mens jeg var i ett forhold.

Kanskje ett dumt spørsmål men det er nå det jeg lurer på :P

ps. Kan det hende at vi ikke passer sammen seksuelt rett og slett?

Og har dere gått i fra noen pga at dere ikke passet sammen i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen jenter er super-aktive, noen er døde fisker, noen er dominante, noen er submissive, noen er kinky, noen er vanilje - det eksisterer like mange forskjellige typer i senga som det finnes mennesker.

Jeg ville ikke overlevd med en potetsekk, ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Det gikk jo an å prate med kjæresten din om sex og stillinger? Det kan hende hun har lyst til å prøve nye ting men ikke tør, hvis dere ikke prater om sex. Kanskje hun tenker at det virker som du er fornøyd med misjonær, siden du ikke sier noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Det er stor forskjell på aktivitetsnivået på enkelte, ja.

Jeg hadde heller ikke orket en potetsekk. Det har jeg allerede forsøkt. Blir det for teknisk og akrobatisk er ikke det heller enstydig positivt.

• Liker 2
Skrevet

Har vært borti begge typene, og må si jeg absolutt foretrekker akrobaten, i senga iallefall.

Grunnen til akrobatikken var dog at hun var nymfoman, og da mener jeg ordentlig nymfoman, i ordets rette medisinske forstand. Og selv om jeg annser meg selv for en ganske tollerant og fritenkt type, og vi hadde avtalt å ha et såkalt åpent forhold, så klarte jeg det ikke i lengden når hun knulla vettet ut av meg daglig og i tillegg hadde seg med ca 15-20 andre menn i gjennomsnitt i måneden. det varte ikke så mange måneder før selvfølelsen min knakk og det ble slutt. :tristbla:

Men herregud så deilig det var mens det sto på.... :jepp:

Skrevet

Kanskje hun er redd for å slippe seg løs, fordi du ikke har hatt noen før henne, men hun har hatt noen før deg?

Skrevet

Godt mulig hun ikke tør å slippe seg løs bare. Snakk med henne om det. Kommunikasjon er det viktigste! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...