Gå til innhold

Ung gutt trenger hjelp med julegave tips


BoyInLove

Anbefalte innlegg

Hei og god dag damer :) Nå har jeg sittet og googlet litt og funnet ut at dette forumet er det rette for og spørre om diverse spørsmål.

Saken er den at jeg har nettopp truffet en ny jente som jeg er helt betatt av, har kun kjent henne i 2 uker, men i løpet av de 2 ukene har det skjedd så utrolig mye rart med meg, jeg spiser nesten ikke, jeg er så utrolig glad hele tiden, jeg har hatt utrolig mye fravær på skolen, har ikke vært borte en eneste gang, kun fordi jeg kan møte denne jenta for og snakke.

Jeg er en utrolig sosial person som kan prate med hvem som helst. Men når jeg skal prate med denne jenta blir jeg bare helt fjern og bare sitter og ser på henne, føler meg som et lite barn, hehe.

Jeg har aldri vært forelsket før, så jeg vet ikke hvordan dette føltes ut. Men nå vet jeg det.

Beklager alt skriver men vil så gjerne få det ut, jeg har ikke forklart henne hvordan jeg føler det for henne enda, dette er på grunn av jeg ikke vet hvordan hun vil reagere, kanskje noen av dere har noen tips til meg?

Så leter jeg jo selfølgelig etter en julegave til denne jenta, men jeg står helt fast. Hva ønsker en jente på 17 år seg til jul? Jeg har spørt henne men hun sier bare at det er tanken som teller og at hun kommer til og bli glad uansett.

Håper dette er riktig forum osv. Jeg setter stor pris på svar dere damer.

Hilsen en stormforelsket gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk vært innom en en gullsmed for og titte litt. Hva burde jeg ha funnet da? Øredobber,halssmykke osv.

Dette er noe jeg ikke har noe peiling på, men det er da ikke umulig og spørre betjeningen om hjelp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, si til betjeningen hvilken sum du vil bruke, hvor gammel hun er, og at du vil ha noe enkelt og "safe" ;)

Gjerne et hjerte i sølv, med en liten sten på eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du/har du lagt merke til om hun bruker enkle smykker til vanlig? Jeg har aldri ønsket meg smykker fra gullsmed, selvom mange jenter ville blitt superglad for det - så er det litt greit å vite om hun vil sette pris på det. Noen kan også bli litt "skremt" om de får smykker o.l. når man har kjent hverandre såpass kort tid, mens andre syns smykker alltid er en vinner.

Kjenner du noen av venninnene hennes? Det er alltids lov å spørre dem om tips. Ikke nødvendigvis konkrete tips om ting, men kanskje litt om hva du bør styre unna.

Jeg personlig setter større pris på f.eks å bli spandert middag på, dra på konsert sammen eller lignende. Men vi er jo alle forskjellige.. :)

Hvor mye ca. har du planer om å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det er et helt nytt forhold syns jeg alikevel det er best med et smykke :)

Ikke noe kjempedyrt, bare finn et du liker som er hennes stil :)

Noe slikt kanskje

Oooo, jeg likte perlearmbåndet. Må tipse kjæresten min.

Til TS: det er ikke alle som er like glad i perler, så jeg ville nok ha valgt et enkelt smykke i sølv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg plutselig 2 gode ideer.

Hun går med smykker, det stemmer. Men det er ikke noe overforbruk, akkuratt som en vannlig jente på den alderen.

Å ta henne med ut på en Kino inkl middag hadde jo egentlig vært det beste, da hadde jeg fått mye større glede ut av gaven.

Bare og poste tips alle sammen, trenger den hjelpen jeg kan få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og bruk absolutt ikke veldig mye penger, da kan det bli veldig voldsomt siden dere bare hart vert sammen en mnd ;)

Lillbroren min kjøpte et diger perleanheng til dama si som han hadde vert sammen med i bare noen mnd. tror det kostet over 1500,-

Hun slo opp en mnd senere, så han angret på å ha brukt så mye når de kjente hverandre så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner ga kjæresten sin på 16 år et helt enkelt sølvsmykke med et litt fint hjerte. Han fikk god hjelp hos en gullsmed. Det kostet ikke mye. Dette er blitt et kjært smykke som hun bruker selv i dag flere år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt like glad for et smykke til 200 kr som for ett til 1000 kr;)

Tanken som teller :-)

Er ikke så stor fan av veldig dyre smykker da jeg fort blir redd for å miste de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg selv var 16 (gud bedre - det begynner å bli mange år siden!). Fikk et smykke i sølv formet som et hjerte med zirkoner av kjæresten min. Kostet nok ikke all verden, men jeg har smykket fremdeles! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...