AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 I det siste har jeg sett flere og flere steder som selger pysjamaser for menn. Og det er ikke bare "vanlige" flanellpysjer som finnes for menn, neida jeg har sett både onesies, footies (!), og (hallo!!??) nattkjoler for menn. Har jeg gått fullstendig glipp av en slags "soveroms-mote-revolusjon" eller. Er dette blitt normalt å bruke? Jeg har aldri brukt noe sånt selv, iallefall ikke siden jeg var seks-syv år gammel. Synes jenter i pysj/onesie/nattkjole er kjempesøtt, men hadde nok følt meg litt rar om jeg skulle bruke det selv. Ikke spes macho akkurat. Hva mener dere jenter her inne? Bruker typene deres pysj? Og synes dere sånt er sexy?
Transelise Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Jeg bruker bare nattkjole for damer.
Gjest Bobler Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Gubben bruker ikke pysj bortsett fra hvis han dusjer på kvelden før vi skal sove, men da kun buksa. Han sover ikke i den. Men FY å heit han er i pysjbukse og bar overkropp! :rodmer: 1
Inx Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Pysj nei takk! Men om vinteren tar jeg på ull-sokker ellers "forfryser" jeg føttene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå