Gå til innhold

vaffeljern!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

noen som vet om hvor man kan få kjøpt billig vaffeljern? :jepp:

finner bare vaffeljern som koster 3- 400 kroner :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke 300-400 kr billig? Hvorfor ikke kjøpe kvalitet som varer? Min mor har et vaffeljern som sikkert er 15 år gammelt, og det funker fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med tester, er at produktene er brukt over ganske kort tid.

Jeg har nemlig "Wilfa hjerte stor", som var testvinneren i denne testen, og er langt fra fornøyd. Jovisst er det mye som er bra med det (blant annet at du får gigantiske vafler og dermed slipper å steke så innmari mange, pluss at det følger med en øse som gir en perfekt porsjon med røre). Men jernet "svetter" noe utrolig, så hele jernet vasser faktisk i en stor dam av vann etter kun noen få vafler, og denne dampen/vannet ligger rundt omkring i kriker og kroker på jernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har dobbelt vaffeljern til 199 på europris.

Jeg har dette og det er kjempebra!

Ekstra pluss for at det går dobbelt så fort, hater og sto og steke vafler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meca

jeg også har testvinneren og er storfornøyd! Ikke opplevd det problemet du beskriver. Og ikke minst liker jeg at det kommer lyd fra den når vafla er ferdig.

Hadde et litt billigere jern før og på det begynte det å løsne teflon fra. Og vaflene svidde fast. Kvaliteten har nok ganske så mye å si vil jeg tro.

Har kjøpt også krumkakejern fra Wilfa og den også er god! Det som er bra med den er at lokket er tungt. Man slipper å trykke ned og holde så gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...