AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Del Skrevet 12. desember 2011 noen som vet om hvor man kan få kjøpt billig vaffeljern? finner bare vaffeljern som koster 3- 400 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andy capp Skrevet 12. desember 2011 #2 Del Skrevet 12. desember 2011 Biltema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Del Skrevet 12. desember 2011 De har dobbelt vaffeljern til 199 på europris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 12. desember 2011 #4 Del Skrevet 12. desember 2011 Er ikke 300-400 kr billig? Hvorfor ikke kjøpe kvalitet som varer? Min mor har et vaffeljern som sikkert er 15 år gammelt, og det funker fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Del Skrevet 12. desember 2011 Vi har den fra Biltema og det virker greit fortsatt (2 år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 12. desember 2011 #6 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg kjøpte et vaffeljern til 199,- på Expert for ikke så lenge siden, funker helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Del Skrevet 12. desember 2011 TUSEN TUSEN takk for svar! Da blir det en tur til biltema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Del Skrevet 13. desember 2011 Helt ny test: http://www.dagbladet.no/2011/12/13/tema/klikk/bolig/19398740/ Jeg hadde nok gått littegranne opp i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. desember 2011 #9 Del Skrevet 13. desember 2011 Du får også tak i Invite vaffeljern på Jernia ned i 299. Har god erfaring med andre Invite produkter, i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 14. desember 2011 #10 Del Skrevet 14. desember 2011 Problemet med tester, er at produktene er brukt over ganske kort tid. Jeg har nemlig "Wilfa hjerte stor", som var testvinneren i denne testen, og er langt fra fornøyd. Jovisst er det mye som er bra med det (blant annet at du får gigantiske vafler og dermed slipper å steke så innmari mange, pluss at det følger med en øse som gir en perfekt porsjon med røre). Men jernet "svetter" noe utrolig, så hele jernet vasser faktisk i en stor dam av vann etter kun noen få vafler, og denne dampen/vannet ligger rundt omkring i kriker og kroker på jernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #11 Del Skrevet 14. desember 2011 De har dobbelt vaffeljern til 199 på europris. Jeg har dette og det er kjempebra! Ekstra pluss for at det går dobbelt så fort, hater og sto og steke vafler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusse75 Skrevet 14. desember 2011 #12 Del Skrevet 14. desember 2011 meca jeg også har testvinneren og er storfornøyd! Ikke opplevd det problemet du beskriver. Og ikke minst liker jeg at det kommer lyd fra den når vafla er ferdig. Hadde et litt billigere jern før og på det begynte det å løsne teflon fra. Og vaflene svidde fast. Kvaliteten har nok ganske så mye å si vil jeg tro. Har kjøpt også krumkakejern fra Wilfa og den også er god! Det som er bra med den er at lokket er tungt. Man slipper å trykke ned og holde så gale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå