Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt startet en kronerulling til inntekt for en familie som har veldig dårlig råd. Moren i familien er ei gammel venninne av meg, vi har ikke så mye kontakt nå lenger men jeg vil gjerne hjelpe. Hvor mye synes dere jeg bør gi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du nevner ingenting om din egen livsituasjon, hvor mye penger du har eller ikke har. GI det du vil selv, om det er 200kr eller 500kr, eller kanskje 1000kr, det må du selv vite, hva du vil avse og gi vekk.

Skrevet

Takk for svar! Jeg har ikke så god råd selv for tida, men betyr mye for meg å kunne hjelpe noen som har det ille. Jeg kan klare 2-300 kr, men lurte på om det var for lite?

Skrevet

Så lenge du gir det du kan gi, og gir med hjertet, så er ingenting for lite. :klem:

• Liker 6
Skrevet

Synes absolutt ikke 200 kr er lite!! Om jeg hadde vært i en vanskleig situasjon økonomisk og noen jeg ikke lengre har kontakt med hadde gitt meg 200 kr hadde jeg blitt kjempe glad!

• Liker 1
Skrevet

200kroner er flott å gi syntes jeg:) Du er omtenksom som gidder å gi noe:)

Skrevet

Helt enig med ovennevnte! Om du selv ikke har god råd, så er kr. 200,- utrolig generøst! Holder i massevis... :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selv en kronerulling for operasjoner til katten min da han ble påkjørt (har passert 50 000 kr nå i operasjoner og veterinærbesøk (forsikringen har dekket 30 000 av dem)), og minste bidraget jeg fikk inn, var 100 kr. Ble like glad for det, som det jeg fikk av de som donerte mer penger. Alle monner drar, og det er jo derfor man oppretter en kronerulling. Er 200 kr det du har råd til å gi, så gir du det, og ikke ha dårlig samvittighet for at det er lite. Mottakeren kommer til å bli kjempeglad uansett beløp, for det viser jo at du tenker på henne, og vil støtte henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...