AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Se for dere at dere har truffet DEN dama, perfekt utseende, perfekt personlighet, god kjemi, og det aller beste; hun vil ha sex med deg. Og bare sex, ingenting mer. Hun inviterer deg hjem til seg, og hun sier hun er kåt på deg. Du er ikke vanskelig å be. Så dere kler av dere. Hun er slank, har langt hår, godt trent, solbrun, nydelig. Hun tar av seg bh-en, og geitene faller ned som et par potetsekker. Flate og lange som pannekaker, løse og slafsete, brystvorten peker innover fordi det ikke er noe "innhold". Syns dere det er greit? Eller er det avtennende? Vær ærlig nå, ikke lov å pynte på svarene
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Det finner jeg svært avtennende! Siden du starter setningen med "truffet DEN dama, perfekt utseende", så går jeg ut fra at hun har gitt seg ut for å ha helt andre bryster enn realiteten er. Altså vil jeg føle meg litt lurt. Det har mer med forventningene å gjøre enn akkurat form/størrelse på brystene. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Det har mer med forventningene å gjøre enn akkurat form/størrelse på brystene. Så hvis dama hadde gått med en formløs bh, uten innlegg, så alle kunne se at puppene hang, ville du fortsatt blitt med henne hjem da?
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Jeg hadde kastet henne ut, bedt henne opererer inn litt "personlighet", og ringe meg tilbake når såret vår grodd. Ikke et sekund før, makan! 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Det høres helt grusomt ut. Da burde den dama tatt silikon Men noen jeg finner mer avtennende er lubne damer som bruker hold inn, og når man kommer til senga så "ramler" flesket ut
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Som jeg alltid sier i slike diskusjoner: forventer jeg pizza, men får kebab - så blir jeg skuffet. Begge rettene er gode i utgangspunktet, men er jeg innstilt på én av dem, så er det det jeg vil ha. 5
Nevian Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Blir nok en ganske bra nedtur det ja, resten tatt i betraktning. Skjønt, den største nedturen er hun bare vil ha sex og ingenting annet... 3
edderkoppdame Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Det finner jeg svært avtennende! Siden du starter setningen med "truffet DEN dama, perfekt utseende", så går jeg ut fra at hun har gitt seg ut for å ha helt andre bryster enn realiteten er. Altså vil jeg føle meg litt lurt. Det har mer med forventningene å gjøre enn akkurat form/størrelse på brystene. Mener du da at en dame som har stygge pupper ikke bør gå med bh, evt ikke prøve å se bra ut for da står ikke alt i stil? Er det bare damer som kun har perfekte kroppsdeler som for lov til å se bra ut for da "lurer" de ingen?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Men om dama har litt "normalt" hengepupper da? Ikke sånne som ts beskriver, men sånn at de absolutt henger litt og ikke er helt faste og spretne. Er det også turnoff? Jeg mener ikke det kan betraktes som "falsk reklame" å bruke BH, for det må jenter med litt pupper gjøre. Jeg selv bruker aldri push up eller noe sånt, men har bh-størrelse 70D og damene henger litt.
Niennas Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Jeg hadde kastet henne ut, bedt henne opererer inn litt "personlighet", og ringe meg tilbake når såret vår grodd. Ikke et sekund før, makan! Hun har så stygge pupper at du kaster henne ut av sin egen leilighet? 17
Gjest pellepirat Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Det trekker absolutt ned for min del. Man kunne sikkert hatt det hyggelig sammen, men det hadde nok ikke blitt noen flere ganger. Overflatisk? tja.... men jeg er en såkalt puppemann, så når den biten er ILLE så finner jeg det litt avtennende ja.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 Hun har så stygge pupper at du kaster henne ut av sin egen leilighet? 4
MrSmith Skrevet 12. desember 2011 #15 Skrevet 12. desember 2011 Hun har så stygge pupper at du kaster henne ut av sin egen leilighet? Våken observasjon, da må de sannelig ha vært stygge! 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #17 Skrevet 12. desember 2011 Så hvis dama hadde gått med en formløs bh, uten innlegg, så alle kunne se at puppene hang, ville du fortsatt blitt med henne hjem da? Mest trolig. Personligheten og kjemien stemmer jo, og jeg er jo åpenbart ikke forskrekket av resten av kroppen hennes. Mener du da at en dame som har stygge pupper ikke bør gå med bh, evt ikke prøve å se bra ut for da står ikke alt i stil? Er det bare damer som kun har perfekte kroppsdeler som for lov til å se bra ut for da "lurer" de ingen? Nei, jeg vil ikke dra den så langt. Det gjelder å finne en middelvei. "Villedende markedsføring" er ikke lett å hanskes med. Som 'katten' skriver; dersom man forventer pizza og får kebab blir man skuffet, selv om begge deler er godt. Man må så klart kunne pynte seg, men dersom man bruker triks som totalt endrer fasongen på kroppsdeler bør man være forberedt på en reaksjon hos en man drar med seg hjem fra byen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #18 Skrevet 12. desember 2011 Synes synd på kvinner med hengepupper. Stygt og avtennende som det er. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. desember 2011 #19 Skrevet 12. desember 2011 Se for dere at dere har truffet DEN dama, perfekt utseende, perfekt personlighet, god kjemi, og det aller beste; hun vil ha sex med deg. Og bare sex, ingenting mer. Hun inviterer deg hjem til seg, og hun sier hun er kåt på deg. Du er ikke vanskelig å be. Så dere kler av dere. Hun er slank, har langt hår, godt trent, solbrun, nydelig. Hun tar av seg bh-en, og geitene faller ned som et par potetsekker. Flate og lange som pannekaker, løse og slafsete, brystvorten peker innover fordi det ikke er noe "innhold". Syns dere det er greit? Eller er det avtennende? Vær ærlig nå, ikke lov å pynte på svarene Geitene faktisk. Nå har jeg hørt det og. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #20 Skrevet 12. desember 2011 Nei, jeg vil ikke dra den så langt. Det gjelder å finne en middelvei. "Villedende markedsføring" er ikke lett å hanskes med. Som 'katten' skriver; dersom man forventer pizza og får kebab blir man skuffet, selv om begge deler er godt. Man må så klart kunne pynte seg, men dersom man bruker triks som totalt endrer fasongen på kroppsdeler bør man være forberedt på en reaksjon hos en man drar med seg hjem fra byen. Jeg skjønner det "feilaktig markedsførings"-argumentet deres når det er snakk om jenter som bruker masse push up og hold in og alt som er, men når det kommer til hengepupper, så er det ikke mye å gjøre. Man må bruke BH, og selv om man da bruker en helt normal BH uten innlegg eller push-up, så vil du ikke kunne se om puppene er hengete eller faste og fine. Det er slik en BH fungerer. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå