AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Noen som vet hvor lenge det er vanlig med brunlig utflod etter en abort? Tok ufrivillig medisinsk abort for 3 uker siden...blødde i 1,5 og har nå hatt brunlig utflod (gammelt blod) i 1,5 uke....har vært til kontroll å sett at alt er ute,bortsett fra litt gammelt blod...Skjønner at det er dette som kommer ut,men trodde det ikke ville vare så lenge..
Gjest Modig mor Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 På skrivet fra gynekologisk poliklinikk sto det at man kunne blø i opptil fire uker. Jeg slapp heldigvis å blø så lenge, men det er vel neppe direkte uvanlig, ettersom de nevner det tidsrommet. Siden du har sjekket at alt er kommet ut, tror jeg ikke det skulle være noen grunn til bekymring, men du kan jo ta en telefon til avdelingen/poliklinikken hvis du er urolig?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, Modig Mor!
pusilus Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Jeg hadde brunlige småblødninger i alle fall frem til jeg fikk eggløsning, dvs ca to uker etter de friske blødningene stoppet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå