Gå til innhold

Har noen her faktisk MOTTATT gavekort fra Kickback.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har stått status "behandles" på gavekort bestillingen min på Kickback i månedsvis...jeg har jo tjent opp flere tusen, og vil jo gjerne ha igjen nå, men er det bare juks hele greia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"I de fleste tilfeller registreres kickback i løpet av få timer, men det kan ta opp til 2 uker før salg blir registrert og godkjent i vårt system."

Du burde altså sende dem en mail, siden det har gått over to uker. Jeg har ikke bestilt noe fra dem enda, men jeg har sett flere steder at de har blitt treigere med å sende ut gavekortene enn de var i starten. Men har aldri hørt om noen som ikke har fått gavekort de har bestilt.

Kan også nevne at det i noen tilfeller blir sendt en mail som du må inn på først for å få løse inn gavekortet. Det er vel Gavekorttorget om jeg husker riktig.

Skrevet

Ja, jeg har mottatt seks gavekort fra dem til nå. Første gangen tok det litt tid, men send en e-post så får de fortgang i sakene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har også mottatt flere gavekort. Den ene gangen tok det lang tid, og jeg sendte dem en mail for å få fortgang i saken.

Skrevet (endret)

Kickback er selvsagt ikke juks. Vi har tusenvis av brukere som tjener Kickback og samarbeider med noen av Norges mest kjente nettbutikker. Hver eneste uke sender vi ut hundrevis av gavekort til våre brukere, men antallet gavekort som sendes ut varierer og det gjør dermed også behandlingstiden. Her rett før jul er det, ikke helt overraskende, noe mer rush enn normalt :nissegutt:

Vi sender til vanlig ut gavekort dagen etter bestilling, med noen unntak. De fleste gavekort leveres per post og er hos deg i løpet av 4-5 dager. Unntakene er SpendOn-gavekort (VISA) som tar noe lengre tid å produsere opp (opp til 4-6 uker) og sende ut og elektroniske som leveres per e-post.

Siden vi ikke kan hjelpe deg her på forumet og du skriver fra en anonym profil anbefaler vi deg å ta kontakt med vår kundeservice for videre hjelp.

Takk for at dere bruker Kickback.no og God Jul!

Endret av Kickback.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...