AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har i det siste lurt på om det hadde vært noe for meg. Man trenger ikke sånn sinnssyk akademisk kompetanse akkurat for å lære småbarn ting. Er det et godt miljø blant lærere og sånn? Hva skal til for at en kan bli barneskolelærer?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Det hadde vært veldig gøy hadde det ikke vært for alle de gale foreldrene. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Jeg syns ikke det var noe gøy, men hadde godt forhold til de jeg jobbet med og ungene var søte nok
eitrande Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Det hadde vært veldig gøy hadde det ikke vært for alle de gale foreldrene. Enig! (men "alle" er ikke like gale da) Og det hadde vært enda bedre hvis alle skjønte at man må faktisk ha masse kompetanse for å undervise de yngste elevene også.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 uff, velge yrke ut fra om det er gøy eller ikke... om yrket er interessant og givende burde være viktigere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå