Gå til innhold

Julegave til jenter fra 15-22 år

Rakel

Anbefalte innlegg

Jeg har 4 jenter å kjøpe til i alderen 15 til 22 år, og ingen har ønsker selvfølgelig.

Hun ene på 15 er veldig opptatt av mote og hva som er trenden, mørk og sminker seg pent. Kvalitetsbevisst.

Hun andre på 15 er typisk blond, nesten hvitt hår og solariumsbrun. ;) Veldig opptatt av pc, tilbehør, og "duppedingser". Oppdatert på det nyeste her.

Så er det ei på 21 år, helt vanlig ung jente, opptatt av utseende, venner og party, helsearbeider og student.

Ei på 22 år, student, veldig interessert i dans, reiser mye.

Er det noen her som kan kjenne seg igjen, og vet om noe kjekt?

Hva er dine ønsker?

Prisene varierer, alt fra 300, 600, 1000 og 2000. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den alderen er det kanskje lettest å kjøpe gavekort...

Evt kvalitetssminke/neglelakk/kroppsprodukter fra parfymeri.

Men det er nok den vanskeligste alderen, ja. Kan jo ikke kjøpe klær heller, skal godt gjøres å treffe der=P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 21 år og student. Svarer litt ut fra hva jeg kunne likt å få til jul:)

Bøker, gavepakninger fra f.eks parfymeriet, skjerf fra becksøndergaard(har jo vært popuære en stund nå!), smykker fra f.eks arts & craft eller pilgrim, spotify-premium gavekort, AppleTV (hvis hun er glad i duppeditter!), gavepakninger på bodyshop osv.

Dersom noen av de har flytttet ut går det jo an å høre om det er noe de trenger? Som f.eks en håndvisp, noe fin julepynt til å samle på, vinglass fra Rosendahl eller Holmegaard osv..

Men husk at det er nok veldig forskjell på hva ei jente på 15 og ei på 22 ønsker seg.. :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ole Henriksen produkter fra Coverbrands.

- Tigi bedhead dumb blond shampoo og balsam til hun med hvitt hår.(er bra produkter)

- Becksøndergaard skjerf eller lommebok

- Body Shop ting

- Baby Feet fra Vita

- Reisegavekort

- Apple TV

- Spotify abbonement

- Abbonement på Vogue eller Cosmopolitan e.l.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...