Gjest Fuglehue Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Hjelpe meg, jeg blir snart blakk :o Kjøpte jo bursdagsgave på forskudd til typen som han fikk litt før men så tenkte jeg han må jo få bursdagsgave så han fikk enda en! Og dyr julegave! Og kaster penger rundt meg! Han er jo takknemlig og sier jeg ikke trenger å gjøre det men jeg føler meg som slik en snill når jeg gir! I dag skal vi kose oss med et spill han låner og olaf sands rifla pottitflakk og julebrus som jeg kjøper for jeg er koselig og HHJØØØÆÆÆLP jeg vet jo ikke åssen jeg får råd til julegaver! Møkkastipend! Jeg er ikke vant med masse penger! Og månedens 3700 er seint ute. Vi går en mørk tid i møte
Hedda84 Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Jeg er sånn selv med forloveden min, men syns det er artig å gi til han. Fordi han liker det han får og han er taknemmelig for det. Men jeg ser bestandig på konto å ser om jeg har egentlig råd til det, hvis jeg ikke har det så kjøper jeg ikke. Men mye har jo med prioriteringen av penger å gjør da. Spar litt noen plasser gi litt ekstra så gjør det jo opp i opp da Så du får spar litt andre plasser, ellers så får du slutt å kjøp så masse til han. En annet tips ha pengene på to kontorer, så ser det ut som du har mindre penger en du har.
Gjest Fuglehue Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Hmmm takk for svar. Jeg slutter ok snart siden det nærmer seg null penger igjen... Hvor er stipendet mitt?? :evil: Skulle kommet den 15 jo! Snerr...
Champagne Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Uff.. jeg fikk mitt lån og stipend den 11 jeg, 4 dager før tiden. Det var rart. Du har ikke fått det den 11 og ikke tenkt over det siden det kom så tidlig?? Jeg ville ringt kontofonen eller noe sånt og sett etter om det har kommet... Jeg sliter også med å være blakk!!! Det koster med julegaver, også har jeg tre mindre søsken jeg alltid kjøper dyre presanger til, samt en ex som tror vi skal kjøpe like dyre presanger til hverandre som da vi var sammen (han tror vel vi skal bli sammen før jul han... men der tar han feil..).
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 hvorfor kjøper du julegaver til din ex? jeg trudde en av fordelene ved å slå opp med noen var at man slapp og kjøpe gaver til ham....
Gjest Tex Skrevet 18. desember 2003 #6 Skrevet 18. desember 2003 hvorfor kjøper du julegaver til din ex? jeg trudde en av fordelene ved å slå opp med noen var at man slapp og kjøpe gaver til ham.... Enig. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe gaver til exen...
Gjest Brunhilde Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 Nå handler vel ikke tråden om julegaver til ex´en, men om å kjøpe seg blakk... Kan du ikke gi noe hjemmelaget til jul da, OgaBoga? Gavekort på å gjøre rent, massasje, barnevakt e.l. ? Det koster ikke noe, men kan være til stor glede for den som får...
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #8 Skrevet 18. desember 2003 Er det egentlig verdt det? Tror ikke menn er like flink til å sette pris på gaver, slik vi kvinner er........ Får du fine gaver fra HAN da???????? Husk at det er du som er juvelen her, og ikke han! Det burde vel være han som neddynget deg i gaver, syns du ikke? En bursdagsgave, og en julegave er nok!
Gjest Fuglehue Skrevet 20. desember 2003 #9 Skrevet 20. desember 2003 Husk at det er du som er juvelen her, og ikke han! Øøøøøøøøøøh... Ja jeg får det jeg ønsker meg til jul av han sier han huhu og jeg tror nok ikke det er "varme tanker og evig kjærlighet" som blablabla nei det er noe objektivt jeg så den i en pakke han ga meg en liten eske og viskal da ikke forlåve ås!!! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå