lurius Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Med stor fare for å høres ut som den husmora: min sambo får alltid gule flekker under ermene på skjortene sine. Kvalitet og prisklasse ser ut til å være totalt likegyldig. Er det noen som har tips til meg? Synes det er litt ille å hive skjorter etter kort tids bruk.
starie Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Lar han deodoranten tørke skikkelig før han tar på seg skjortene? Jeg har også opplevd at man kan få gule ringer bare av ren svette også.
Arwen Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Yerka! Anbefales virkelig. Følg bruksannvisningen og man svetter ikke i det hele tatt mer = ikke gule flekker.
Tjorven Skrevet 18. desember 2003 #5 Skrevet 18. desember 2003 Jeg bruker Yerka innimellom, spesielt når jeg skal ha på meg litt penere klær. Men både jeg og mannen min kjøper nå alltid våre deodoranter på apoteket. Der har de en uparfymert deodorant som herer Cosmica. Denne er helt super, og gir ikke gule merker under armene!
silja Skrevet 18. desember 2003 #6 Skrevet 18. desember 2003 Men både jeg og mannen min kjøper nå alltid våre deodoranter på apoteket. Der har de en uparfymert deodorant som herer Cosmica. Denne er helt super, og gir ikke gule merker under armene! min mann bruker også denne, og er kjempefornøyd!!! -dessuten lukter den godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå