Gå til innhold

Jul på Bardøla Høyfjellshotell

daemonia

Anbefalte innlegg

For lenge siden bestilte vi et 5 dagers opphold i jula på Bardøla Høyfjellshotell. Dette er langt fra hvordan vi har feiret jul før, men vi ville prøve noe nytt og falt for hotellet med en gang når vi så bilder og leste diverse omtaler på nett :)

Nå er det bare 11 dager til vi reiser, og vi gleder oss veldig. Og gutten er helt vill for der skal julenissen komme med gaver :fnise:

Er det noen som har vært der i jula før? Har vi god grunn til å glede oss? Sikket dumt å spørre, men jeg gleder meg sånn! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på Bardøla både i påsken og ellers på vinteren. Kunne godt tenkt meg å feiret julen der i år! Kanskje neste år. :hjerte: Bardøla!

Skrev dette i en tråd jeg startet om hund på hotell:

Ringte for å bestille et enkeltrom til meg og hunden, men de hadde egentlig ikke noe enkeltrom ledig. Han jeg snakket med sa en annen skulle ringte meg opp dagen etter og som lovet; dagen etter fikk jeg vite at det var i orden. Da jeg kom opp dit fikk jeg vite at jeg hadde fått en suite - til prisen av et enkeltrom. Måtte gå ned og spørre om de hadde gitt meg feil rom; neida, de ville bare at vi skulle ha det komfortabelt. Det kaller jeg god service!

Alle de ansatte jeg har møtt på har vært hyggelige og gjestene generelt er langt mindre snobbete enn på Holms (der kunne jeg aldri tenkt meg å være i påsken - ene og alene pga. gjestene, hotellet er jo nydelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og takk for svar :)

Har vært latterlig treg med å svare her visst... Takket være min elskede mycoplasmabakterie så har jeg verken giddet eller hatt energi til noe mer enn å følge med på noe annet enn hjernedød underholdning :fnise:

Har aldri vært der i julen, men har vært der ellers og elsket det :)

Det er på grunn av at alle omtaler sier nettop det at jeg lurte på om det var noe mer bak.

Har en dårlig erfaring med et oppskrytt hotell i Polen, så når alt bare er positivt positivit positivt så blir jeg småredd :wink:

Vi feiret jul på Dr Holms et år, deilig julemiddag, og nissen kom inn i resepsjonen med et reinsdyr. Kjempe kjekt :rodmer:

Nissen kommer her også :) Aner ikke hva som står på menyen eller noe, men vi gleder oss veldig til besøk av nissen, tur rundt Geilo sentrum med hest og slede, og rett og slett bare en deilig og avslappende jul :rodmer:

Jeg har vært på Bardøla både i påsken og ellers på vinteren. Kunne godt tenkt meg å feiret julen der i år! Kanskje neste år. :hjerte: Bardøla!

Alle de ansatte jeg har møtt på har vært hyggelige og gjestene generelt er langt mindre snobbete enn på Holms (der kunne jeg aldri tenkt meg å være i påsken - ene og alene pga. gjestene, hotellet er jo nydelig!)

Det er det inntrykket vi har fått foreløpig også. Vi bestilte i utgangspunktet et opphold på 2 dager og 3 overnattinger, men fant ut at det var litt i minste laget. Og det var kjempehyggelige og behjelpelige med å endre bestillingen.

Og når det er annet vi har lurt på, som f.eks hund, så har de også gitt oss veldig god service og generelt gitt inntrykk av at de virkelig bryr seg om gjestene og deres behov.

Gleder meg enda mer til jul jeg nå, hehe!

Selv om vi må kjøre i 4 timer, og mest sannsynlig kommer til å stå i kolonne et par timer så er det jo abslutt verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...