Guido Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Leser at mopsen går godt sammen med store hunder. Hvordan går de sammen med f.eks alaska husky? Og hvordan bør man best mulig introdusere en valp av liten hunderase med en hund av stor rase?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Det skulle ikke by på problemer bare du passer på så husky'en ikke blir for voldsom. Da må du isåfall skille de av og til. Er begge anskaffet? Hvis ikke, hvilken har du nå? For jeg fraråder deg å skaffe mops, hvis du bare har AH nå.
Leo Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Jeg ville ha vært skeptisk til å anskaffe meg to hunder med så vidt forskjellige behov. Jeg ville også ha tenkt meg veldig godt om før jeg anskaffet en rase som er disponert for så mange helseproblemer som mopsen. 1
Guido Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2011 Noen flere med erfaringer/synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Noen flere med erfaringer/synspunkter? Jeg tenker det har mye å si hvordan din AH er i forhold til andre hunder. Går han bra sammen med andre hunder? Er han rolig? Jeg har bare erfaring med å ha schæfer og golden retriever samtidig. Begge to har gått bra sammen med både store og små hunder. Men jeg synes det er mest praktisk å ha to hunder på samme størrelse som har ganske like behov.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Min mops går fint med de fleste hunder. både store og små. og hun følger med på lange turer og liker å være i aktivitet.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Vi har mops og leonberger. Fikk mops først da.
lillejenta1 Skrevet 15. januar 2012 #9 Skrevet 15. januar 2012 Så lenge AH er snill så skal ikke det by på noen problemer. Jeg har malamuteblanding og han er SVÆR og når vi anskaffet oss ny valp var malamuten 7 mnd gammel og valpen var bittelitten men malamuten har vært en flott storebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå