Gå til innhold

Kunne ikke fler ha pyntet slik?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hadde vært så koselig om flere var like ivrig som han her ! Tenk å ha sånne hus i nabolaget, skikkelig julestemning :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke julestemning om soveromsvinduet, eller stuevinduet for den del er vendt mot så masse julelys. Tro meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis 1 kilo med ribbe til frokost hver dag i adventstia - så får du julestemninga skal du se! Slik belysning er ingenting i forhold til den julestemninga du da vil oppleve

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et sånt hus her i området,og der er det enda mer pynt og lys på huset.

Syns ikke huset i artikkelen var så ille jeg da,og er ikke så overlesset som huset her jeg bor er.

Virker ikke som det er noen plan bak det,bare om å gjøre og lesse på mest mulig,men men naboene og alle slarvekjerringene i bygda får i hvert fall noe å prate om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en nabo som bare bruker 1 lysslange. Den blinker til gjengjeld i tre forskjellige farger. Ganske irriterende, for å være ærlig. Hadde han i det minste slått den av når han legger seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Det hadde vært så koselig om flere var like ivrig som han her ! Tenk å ha sånne hus i nabolaget, skikkelig julestemning :)

ååh, det var utrolig fint !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Oi, en kan jo få epileptisk anfall hvis en blir utsatt for det der for lenge om gangen! :daane:

For øvrig er det et hus i mitt gamle nabolag som går det der en høy gang. En tomannsbolig, til alt overmål. Tenker at de som har den andre halvparten er skikkelig fornøyd :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen vår har et blinkende hus, og jeg synes det er litt festlig. Alle andre har ei lita stjerne og kanskje en adventsstake i vinduet, og så har vi det ene blinkende huset i nabolaget. Synes bare det er fint at folk tør å skille seg litt ut. Soverommet vårt er mot det huset, men vi har uansett rullegardiner fra Ikea (de lystette), så vi merker jo ikke noe av det når vi skal sove.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg passer på at jeg ikke går så langt som enkelte i utlandet gjør. Huset mitt skal ikke være glorete, så det handler om å vite når man skal stoppe, sier Skjørsæther.

Enkelte vil vel påstå at han sliter litt nettopp der :filer: Hørt om strømsparing, miljøvern og sånne ting?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte vil vel påstå at han sliter litt nettopp der :filer: Hørt om strømsparing, miljøvern og sånne ting?

:jepp:

Det var ganske underholdende å lese noen av kommentarene til artikkelen også. En av kommentarene ironiserte over paradokset med strømkrevende pynt samtidig som huseieren hadde installert varmepumpe. Han ble selvsagt møtt med en gammel forumsklassiker; påstander om sjalusi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i mye julelys på husene, men jeg synes dette var litt i overkant. Veldig fint med litt mye, med det der var litt for mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg synest slik straumbruk er heilt forkasteleg, eg. Dessutan synest eg kvar årstid har sin sjarm, og vinteren skal vere mørk når det ikkje er snø synest eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkastelig strømbruk? Godt ikke folk bryr seg om hvor mye strøm jeg har på inne. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de ikke er redd for brannfare... Og de må jo få en enorm strømregning. Men det der er vel egentlig ingenting mot hvordan de holder på i USA, det er litt rart at de har så behov for å lyse opp så veldig.

Syns det er fint med vanlige lys på en busk. Naboen, er par fra Kina, har alltid masse farger på terassen, en slynge som blinker blått (!) og en grønn en over taket pluss masse andre farger. I fjor hang det der helt ut i mars :fnise: Skal bli spennende å se hvor lenge det blir hengede i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, nei, jeg synes det er veldig i overkant. Dessuten koster det jo en formue, ikke bare for å kjøpe alle de lysene, men også for strømregningen! Og som flere har sagt, tenk på de stakkars naboene som får alt det lyset rett inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fineste julepyntede huset jeg vet om er de som har et tømret hus. Det ligger øverst på en bakke, med en skog bak, og nesten ingen gatelys i nærheten. Hvert år henger de opp "lys-isbiter" fra taket, og kun det. Det er veldig smakfullt, og passer så bra til huset og tomten generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

Vi har et par sånne hus i nabolaget, og jeg synes det er koslig! Men nå står ikke husene sånn til at vi får lysene inn i vinduene våre da.. :)

Jeg selv ville ikke pyntet huset mitt sånn, men det kommer mer av latskap og dårlig økonomi enn at jeg ikke synes det er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...