Gå til innhold

Munnsex ved ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker oralsex, både å gi og få. MEN jeg ser på oralsex som smitterisiko og utfører det ALDRI ved ONS. Uansett hvor hypp jeg er på fyren. Rett og slett forde jeg er livredd kjønnssykdommer.

Jeg ser på oralsex som noe som tilhører et fast forhold, hvor man vet at begge er smittefrie.Og er trofaste og holder seg kunn til hverandre sexuelt.

Er det virkelig normalt å ha oralsex ved ONS ?

Hadde du som mann blitt skuffet om dama nektet oralsex ved første gang dere hadde sex ?

Eller hadde du tenkt positivt. Hun der er ikke dum, hun forstår å beskytte seg mot kjønnssykdommer.Og hun KAN sette grenser selv i sengen, alltså ingen dum og uansvarlig " nikkedukke " . Og dermed ikke blitt skuffet.

Bare lurer på andres praksis ved første gangs sex og oralsex ?

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Regner med at du bruker kondom under sexen?

Skrevet

Regner med at du bruker kondom under sexen?

Alltid ! Kan vell bruke det ved munnsex og. Kan jo være VISUELT OPPHISSENDE for han å se meg suge. Selv med KONDOM .

Skrevet

Jeg liker oralsex, både å gi og få. MEN jeg ser på oralsex som smitterisiko og utfører det ALDRI ved ONS. Uansett hvor hypp jeg er på fyren. Rett og slett forde jeg er livredd kjønnssykdommer.

Jeg ser på oralsex som noe som tilhører et fast forhold, hvor man vet at begge er smittefrie.Og er trofaste og holder seg kunn til hverandre sexuelt.

Er det virkelig normalt å ha oralsex ved ONS ?

Hadde du som mann blitt skuffet om dama nektet oralsex ved første gang dere hadde sex ?

Eller hadde du tenkt positivt. Hun der er ikke dum, hun forstår å beskytte seg mot kjønnssykdommer.Og hun KAN sette grenser selv i sengen, alltså ingen dum og uansvarlig " nikkedukke " . Og dermed ikke blitt skuffet.

Bare lurer på andres praksis ved første gangs sex og oralsex ?

Tror vel egentlig ikke de typene som drar deg med på ONS tenker så mye på om du dum og unsvarlig..eller at det ville vært negativt

Skrevet

ONS har mest vært i fylla, og ting som aldri har fungert helt "perfekt", kommer alt for fort og ja..

har aldri mottatt oral, men har gitt... dog med det resultat at det har tent meg sånn, at jeg kom ca. samtidig som jeg "stakk den inn"..

Skrevet

Vanlig? Tja, jeg vet bare hva som er vanlig for meg. Men hvis du, som jeg, elsker å utføre oralsex så er det jo bare å bruke kondom i tilfelle? Om oralsex med komdon trekker litt ned på følsomheten så bidrar det jo fortsatt til den helhetlige erotiske opplevelsen. Sikkerhet først selvfølgelig, men for meg er kvaliteten på opplevelsen også helt vesentlig.

Jeg hater rett og slett dårlig sex og har det svært, svært sjeldent. Skal jeg først ha sex så er det fordi jeg ønsker nytelsen og da skal det gjøres skikkelig. Men ja, sikkerhet er bestandig prioritert hos meg.

Skrevet

Risikoen for å få kjønnssykdommer via oralsex er ganske marginal med mindre du har åpne sår i munnen. Enzymene der er mye bedre egnet til å ta hånd om farlige bakterier enn de i skjeden \ på penis.

Skrevet

Lenge siden jeg har vært på ONS-markedet.. men den gang var det hvertfall helt vanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...