Gå til innhold

Sanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha sanger under midaggen ? Vi har tenkt å ordne med en velkommen sang og en takk for maten sang. Noen som vet om en takk for maten sang ? Vi vet det kommer til å bli noen sanger under midaggen fra noen slektinger. Men ikke så mange at det er kjedelig å vi er alle en sangglad gjeng :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør nok det samme som deg - en velkommensang og en takk for maten sang :)

Skrevet

Foreldrene hans har planer om noen sanger ja, vet ikke om de har tenkt på velkommen- og takk-for-maten-sang, hvis de ikke har det, tror jeg ikke det blir noe av.

Skrevet

Dette er ikke vi sikre på enda..Vi vil ha mest mulig sanger til festen etter middag..Skal ha en lys sang på fest,fra min søster..

Og jeg skal jo lage sant til sambo,vet ikke om den blir under middag eller fest..

Vi skal ha velkomst tale fra toastmaster og en holder takk for maten tale..Blir ikke sanger til det ..

Skrevet

Vi skal ikke ha noen sånne standar sanger, kun sanger som familie og venner kanskje skal lage + at jeg skal lage sang til min kjære.

Skrevet

vi hadde sanger før, underveis og etter maten. Det satte gjestene pris på og jeg synes det hører med til et bryllup. Har du prøvd å søke på selskapssagner eller noe på nett?

Skrevet

Det blir nok en takk for maten sang hos oss, i tillegg er det noen av gjestene som jeg vet stiller med sang.

Må innrømme at det ikke er helt min greie, men nå skal jo festen også være for gjestene da så jeg skal nok bite det i meg :lol:

Skrevet

Nei, ingen sanger! Vi er ikke noe glad i sånn påtvunget synging under middagen, dessuten blir vi bare 18 stk til bords, og av dem er det ca 3 stk som kan å synge... Nei, takk!

Skrevet

Nok et tema som min fremtidige svigermor og jeg er dypt uenige om. Jeg synes allsang er grusomt - ca. 80 mennesker som synger i vei med den stemmen de har opptil flere ganger i løpet av kort tid - får veldig vondt i ørene av sånt og synes det er ganske pinsomt. Svigermor mener gjestene vil bli dypt ulykkelige om de ikke får synge. Da får de i så fall blir det.

Frykter at svigers planlegger å lage en sang for å sabotere at jeg ikke vil ha sanger. Det skal jeg nok overleve, men noen sanger planlagt av brudeparet blir det altså ikke.

Skrevet

Familien min er helt ram på å skrive sanger.. Så jeg regner med det blir ett par heime-snikra sanger som skal synges under middagen.. Får håpe det ikke blir for mange av de...

Ellers skal vi ikke velge noen sanger selv nei....

Skrevet

Det blir helt sikkert sanger hos oss, men jeg vet ikke om vi skal ha noen velkommen eller takk for maten sang! Har ikke bestemt det ennå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...