AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Når man er singel å finner en man liker. Hvor mange dater skal man ha før man har sex? Jeg skjønner jo at det ikke finnes noe fasitsvar på dette, men hva mener dere?
Rusken Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Jeg aner ikke, jeg vet bare at jeg alltid bestemmer meg for at neste gang skal jeg vente med sex. Men jeg er nok en kåt liten jævel 1
Steinar40 Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 (endret) Når det ikke gir inntrykket av å være billig eller desperat. Med andre ord når begge er seriøse. Endret 12. desember 2011 av Steinar40 1
Sunchild Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Når du føler deg sikker på at du ikke kommer til å angre på sexen, uansett hvordan forholdet utvikler seg etterpå.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Ha fire dater à 93 minutter, på femte date kan du i 47. minutt blotte en pupp. Sjette date kan vare 86 minutter lengre og bør da åpne for innledende småsex. Voksensex på sjuende date. Håper det hjelper! 2
elSandman Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Som sagt over her: Når det føles riktig! har hatt sex første gangen vi møttes, og har ventet i ukesvis. Siden jeg for tiden er singel sier det seg selv at begge tingene var like galt....
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Det holder med en date, altså sex på første date. Men dersom det føles riktig har jeg ikke noe imot å vente til andre eller tredje date.
Gjesten Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Det må være opp til paret selv. Jeg selv liker å vente en stund, ellers tror jeg aldri jeg kunne følt meg sikker på hans intensjoner. Dessuten synes jeg det er lettere å bli ordentlig kjent hvis man venter med sex. Når man har begynt å ha sex, blir det ofte hovedingrediensen i forholdet. 2
PanLi Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Det må være opp til paret selv. Jeg selv liker å vente en stund, ellers tror jeg aldri jeg kunne følt meg sikker på hans intensjoner. Dessuten synes jeg det er lettere å bli ordentlig kjent hvis man venter med sex. Når man har begynt å ha sex, blir det ofte hovedingrediensen i forholdet. Sex bør helst skje når det føles riktig for begge parter. Ellers så tenker jo jeg at det er naturlig at sex er (en av) hoveingrediensen(e) i forholdet, i hvertfall sånn i starten. For min del er det nettopp dette som skiller en kjæreste fra en god venn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå