Gå til innhold

Blir dere kåt av dette bildet?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nai, ikke veldig...

Skrevet

Nei, men jeg fikk lyst på banan da jeg så lenken til artikkelen "munnsexen menn elsker", litt lengre ned på siden :tommelsmil:

• Liker 2
Skrevet

Er det virkelig bare meg som ble kåt av bildet? ... føler meg litt dum nå ... TS :sjenert:

Skrevet

Er det virkelig bare meg som ble kåt av bildet? ... føler meg litt dum nå ... TS :sjenert:

Ingen grunn til at du skal føle deg dum, du er sikkert ikke alene om det. De som ble kåt av disse bildene, sitter sikkert og holder på med noe annet akkurat nå. Du får sikkert respons fra dem etterpå :lur:

• Liker 2
Skrevet

jeg turte ikke trykke på linken engang....

Skrevet

Det er en link til en artikkel om usimulert sex i vanlige spillefilmer. Ikke noe særlig mer grafisk enn kg.

• Liker 2
Skrevet

Nei, må nok litt mere til enn er bilde.

Skrevet

Grunnen til at jeg ble kåt kan også være fordi det er så altfor lenge siden jeg har hatt sex med en person ... TS :sjenert:

Skrevet

Finnes ikke farlig. :) Helt ordinær sex uten noe som helst støtende.

Og jeg ble ikke kåt litt engang.

Dette tar ingen skade av.

Skrevet

ja kandkje litt.

det så jo deilig ut da.

men så vet jeg at det ser mye deiligere ut på bilder/film enn det noen gang er i virkeligheten.

eller kanskje jeg ikke egentlig har fått meg skikkelig p*kk enda ;)

Skrevet

Nei.

Men nå er jeg muligens eksponert litt for mye for frekke bilder siden jeg kjenner så mange som driver med mikroblogging på Tumblr og poster(blant mye annet) langt mer erotiske bilder og gifs enn det der.

Kan vel kanskje ikke anbefale deg å gå inn der - det blir for mye for deg om du synes de bildene der var opphissende ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Nei.

Men nå er jeg muligens eksponert litt for mye for frekke bilder siden jeg kjenner så mange som driver med mikroblogging på Tumblr og poster(blant mye annet) langt mer erotiske bilder og gifs enn det der.

Kan vel kanskje ikke anbefale deg å gå inn der - det blir for mye for deg om du synes de bildene der var opphissende ;)

Link? =D

Skrevet

Jeg har sett filmen, og hun skjærer av ham penis, så nei, jeg blir ikke kåt, snarere kvalm,,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...