AaaaK Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Hei! Jeg lurte på hva det koster å ringe fra Norge til norskt nummer i Brazil. Mobil begge deler. Jeg, som evt. ringer har Talkmore, mottaker vet jeg ikke. Vær så snill svar!
Gjest badeand1 Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 (endret) https://www.talkmore.no/priseriutlandet.html =) Endret 12. desember 2011 av Mortem
meca Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Hvis du ringer til en person som oppholder seg i utlandet, på personens norske nummer, ringer du til samme pris som du ville gjort hvis vedkommende hadde oppholdt seg i Norge. Du skal liksom ikke belastes for at personen er i utlandet, for det kan du i prinsippet ikke vite at vedkommende er Personen som bruker sitt norske nummer i utlandet, vil derimot alltid bli belastet ved telefonsamtaler, både for mottak og for ringing til Norge. Det vil imidlertid bli billigere for vedkommende å motta samtaler fra Norge, enn å ringe dem selv, så "sammenlagt" er den billigste løsningen at personen i Norge ringer vedkommende, i stedet for at vedkommende ringer til Norge. Når det er sagt, hjelper prisene til talkmore lite, med mindre den du ringer til har talkmore. Det avgjørende for prisen, er hvilken teleoperatør og hvilket abonnement den som oppholder seg i utlandet har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå