AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Hindrer meg ikke akkurat. Ikke meg heller. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Hva har Jaffa appelsiner med dette å gjøre? Gidder ikke se hele videoen. Kommer nok til å kjøpe de appelsinene som er i butikken jeg handler i. Uansett hva man kjøper, så er det slavearbeid og faenskap som ligger bak. At det er krig i muslimske land er ingen nyhet, og jeg tviler på at appelsin-boikott forandrer verden.. 3
Meridian Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Trist video. Kommer Jaffa appelisiner fra Gaza-området?
hulaboer Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Skal en ny Pallywood-produksjon hindre noen fra å kjøpe Jaffa-appelsiner? Jeg skjønner ikke hva TS prøver å si. 5
Mr.Omg Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Skal en ny Pallywood-produksjon hindre noen fra å kjøpe Jaffa-appelsiner? Jeg skjønner ikke hva TS prøver å si. Ikke jeg heller 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Hvorfor boikotter man bare de produktene man kan avse, som feks appelsiner, frukt, te osv? Hva med de mer teknologiske produktene som man finner i mobiltelefoner, intrumenter i fly, high tech stuff du finner i bilindustrien, dataindustrien, legemiddler osv. Dobbeltmoralsk. 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Hva skjedde her? Krøll i systemet.
KR-øst Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 (endret) God jul http://www.youtube.com/watch?v=kLnHzLNuT-M Noe å tenke på hver gang Norge sender 700 millioner kroner til Hamas Endret 12. desember 2011 av KR-øst 5
Nimorna Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Takk for påminnelsen. Jeg holdt på å gå tom for Jaffa-appelsiner, så det er på høy tid at jeg går på butikken for å kjøpe flere. 8
Gjest badeand1 Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Takk for påminnelsen. Jeg holdt på å gå tom for Jaffa-appelsiner, så det er på høy tid at jeg går på butikken for å kjøpe flere.
Gjest Applecore Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 Blir det ikke produsert en god del medisinsk utstyr i Israel? Skal man boikotte det også? 1
Gjest Apis Skrevet 12. desember 2011 #15 Skrevet 12. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kLnHzLNuT-M Noe å tenke på hver gang Norge sender 700 millioner kroner til Hamas Mener du skal gjøres for å fred i Gaza da?
Gjest Dropkick Skrevet 12. desember 2011 #16 Skrevet 12. desember 2011 når appelsinene begynner aktivt å gå inn i krigen, da skal jeg slutte å kjøpe jaffa appelsiner.. 5
Nimorna Skrevet 12. desember 2011 #17 Skrevet 12. desember 2011 Flere burde forresten få øynene opp for sharonfrukt - den er søt og deilig, trenger ikke skrelles og inneholder ikke steiner. Den israelse er best - jeg har smakt spansk sharonfrukt også, men de har uten unntak vært ganske smakløse. Jeg har helt gitt opp å kjøpe spansk sharon. De må ikke være for harde; de er aller best når de er mørk orange og litt myke. Jeg kjøper dem fordi de smaker fantastisk, og det at folk som TS sikkert blir pottesure på meg for det er bare en ekstra bonus. 5
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2011 #18 Skrevet 12. desember 2011 Jeg sluttet å kjøpe Jaffa produkter for mange år siden, og har senere også begynt å se hvilke andre produkter jeg bør unngå for å unngå å støtte den israelske krigsmaskinen. Stadig flere av de jeg kjenner gjør det samme, og gradvis blir pengestrømmen til drapsmaskinen mindre og mindre. 3
hulaboer Skrevet 12. desember 2011 #19 Skrevet 12. desember 2011 Blir det ikke produsert en god del medisinsk utstyr i Israel? Skal man boikotte det også? Israel er ledende i verden på forskning og teknologi. Mye teknologi vi tar for gitt ville vært umulig uten israelske nyvinninger. 2
hulaboer Skrevet 12. desember 2011 #20 Skrevet 12. desember 2011 Jeg sluttet å kjøpe Jaffa produkter for mange år siden, og har senere også begynt å se hvilke andre produkter jeg bør unngå for å unngå å støtte den israelske krigsmaskinen. Stadig flere av de jeg kjenner gjør det samme, og gradvis blir pengestrømmen til drapsmaskinen mindre og mindre. Da blir det ekstra Jaffa-appelsiner på meg i jula, gitt. Men man trenger jo ikke anstrenge seg for å støtte Israel. Hvis man kjøper PCer eller andre typer teknologi er det svært sannsynlig at det er israelsk teknologi der. Merkelig at disse Israel-haterne bare boikotter appelsiner, og ikke følger opp sine fagre ord med å koble seg fra nettet og lempe alt av PCer og mobiltelefoner i søpla. De bruker jo sannsynligvis israelsk teknologi i mye av det. Israel har vel forresten flest forskere per innbygger. Og publiserer vel også flere forskningsrapporter per innbygger enn noe annet land. Du får slutte å gå til legen også, for der har også Israel klørne sine inne. Så du får flytte inn i en grotte og la være å nyte av det moderne samfunns frukter. Først da vil jeg ta deg alvorlig når du begynner å snakke om å bokotte Israel. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå