Rioja Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Var inne på denne pop-up reklamen fordi den irriterte meg grenseløst, og håpet på å få opp en mailadresse jeg kunne klage til. Dere har sikkert sett den: "Gå ned i vekt med vår hjelp med en GRATIS konsultasjon!" Jeg la inn høyde alder og vekt, og fikk beskjed om at jeg burde veie nesten 15 kg mindre??? Da hadde jeg sett syk ut! FOR: Jeg er slank, trener endel og er fornøyd med vekta mi!!! Som forøvrig er 70kg, og jeg er 166 cm. høy. Jeg er rett og slett bygd sånn. Tenker på ungdommer som kan ta dette som blodig alvor, det er jo rett og slett skummelt! Jeg fatter ikke hvordan de kan komme med slikt! Jeg boikotter herved Herbalife!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har aldri tro på de som må promotere midlene sine ved pop up reklame. Dessuten: Jeg har prøvd herbalife, og det funket overhodet ikke for meg. Har prøvd noe annet som funker derimot. + at det er vel kanskje litt overdrevet at du må gå ned 15 kg? Synes vekta di hørtes helt fin ut i forhold til høyden din jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå