Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på når man bør begynne med rynkekrem? Har hørt mye forskjellig, alt fra 25 til 20 og til når man får rynker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på.. Ei voksen dame jeg kjenner, sa jeg burde starte med rynkekrem NÅ.. Og jeg er 17.. Personlig syntes jeg det var litt på trynet, da jeg har silkeglatt hud. Forstår at man skal begynne tidlig for å forebygge altså, men 17... Enda et ''barn'':P

• Liker 3
Skrevet

Leste noe om at når man begynner for tidlig så vil huden slappe mer av fordi den får hjelp fra kremen, og som da ender i slappere hud tidligere. Det finnes forskjellige rynkekremer, noen er for de på 25+ og andre er kraftigere saker for de på 40.

• Liker 1
Skrevet

Leste noe om at når man begynner for tidlig så vil huden slappe mer av fordi den får hjelp fra kremen, og som da ender i slappere hud tidligere. Det finnes forskjellige rynkekremer, noen er for de på 25+ og andre er kraftigere saker for de på 40.

ok. Vet du hvilke kremer som er for de på 25+? Er det de nivea kremene man ser på cubus og H&M?

Skrevet

Jeg tror også at man gjør seg en bjørnetjeneste ved å begynne med rynkekrem for tidlig. Vil også tro at det har med hudtype å gjøre, og gener. Har man tørr hud og en mor med mye rynker kan man kanskje begynne tidligere enn hvis man har fet og sterk hud. Jeg tror uansett ikke rynkekrem hjelper. Hold deg heller unna sol og alkohol, ikke røyk og stress, få nok søvn og mosjon og spis sunt.

Skrevet

Jeg tror også at man gjør seg en bjørnetjeneste ved å begynne med rynkekrem for tidlig. Vil også tro at det har med hudtype å gjøre, og gener. Har man tørr hud og en mor med mye rynker kan man kanskje begynne tidligere enn hvis man har fet og sterk hud. Jeg tror uansett ikke rynkekrem hjelper. Hold deg heller unna sol og alkohol, ikke røyk og stress, få nok søvn og mosjon og spis sunt.

Jeg tror og det er det beste men har begynt å fått noen smilerynker ved øynene og det liker jeg dårlig. Har ikke lyst til å begynne med botox e.l

Skrevet

OT, men jeg bruker rynkekrem, er under 30, elsker å ligge i solen, tar en fest stort sett hver helg, røyker, og stresser såpass at jeg ikke får sove om natten. Ikke mosjonerer jeg stort heller.

:lete:

• Liker 1
Skrevet

ok. Vet du hvilke kremer som er for de på 25+? Er det de nivea kremene man ser på cubus og H&M?

Nei, de kremene er ikke for noen. Det står masse om dette på Hilde Christinas blogg. Les og lær og bestill skikkelige produkter på nett.

Jeg tror og det er det beste men har begynt å fått noen smilerynker ved øynene og det liker jeg dårlig. Har ikke lyst til å begynne med botox e.l

Det viktigste for å unngå dette er å passe seg for solen. 90 % av rynker skyldes solen. Bruker høy solfaktor om sommeren, fuktighetskrem med faktor resten av året og ikke ta solarium.

Skrevet

Nei, de kremene er ikke for noen. Det står masse om dette på Hilde Christinas blogg. Les og lær og bestill skikkelige produkter på nett.

Det viktigste for å unngå dette er å passe seg for solen. 90 % av rynker skyldes solen. Bruker høy solfaktor om sommeren, fuktighetskrem med faktor resten av året og ikke ta solarium.

Solarium tar jeg ikke og jeg er ikke den som soler meg mest men er mye ute i sola når den først er fremme. Pleier å bruke en ansiktskrem med solfaktor 15. Men det hjelper kanskje ikke rundt øynene?

Skrevet

Solarium tar jeg ikke og jeg er ikke den som soler meg mest men er mye ute i sola når den først er fremme. Pleier å bruke en ansiktskrem med solfaktor 15. Men det hjelper kanskje ikke rundt øynene?

Å kun bruke en vanlig fuktighetskrem med faktor når du er i solen blir alt for dårlig. Jeg bruker denne solkrem om sommeren:

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903383.aspx

IJeg får farve i ansiktet likevel. Istedet for å bruke fuktighetskrem med faktor blander jeg heller et par dråper av denne med den vanlig fuktighetskremen resten av året.

Skrevet (endret)

Dette er litt OT, men eg trur det var ein av Oil of Ulay sine kremar som kom så utruleg godt ut av ein slik rynkekremtest for nokre år sidan. Det har nok komme mykje nytt sidan då, altså, men heilt gale kan han jo ikkje vere. Og det artige var at kreme til OoU kom betre ut enn dei latterleg dyre La Prairie-kremane som liksom skal vere så bra.

Eg har drive litt research, og det er eit par veldig gode testresultat for No7 Protect and Perfect, og også Ulay sin Regenerist eller noko slikt...

Endret av Tigress
Skrevet

Dette er litt OT, men eg trur det var ein av Oil of Ulay sine kremar som kom så utruleg godt ut av ein slik rynkekremtest for nokre år sidan. Det har nok komme mykje nytt sidan då, altså, men heilt gale kan han jo ikkje vere. Og det artige var at kreme til OoU kom betre ut enn dei latterleg dyre La Prairie-kremane som liksom skal vere så bra.

Eg har drive litt research, og det er eit par veldig gode testresultat for No7 Protect and Perfect, og også Ulay sin Regenerist eller noko slikt...

Billigkremer og kremer fra parfymeri er samme ulla, de inneholder stort sett mineralolje (billig fyllstoff) alle sammen.

Skal du ha god produkter er det de som selges i hudpleiesalong (og på nett) som gjelder.

Skrevet

Billigkremer og kremer fra parfymeri er samme ulla, de inneholder stort sett mineralolje (billig fyllstoff) alle sammen.

Skal du ha god produkter er det de som selges i hudpleiesalong (og på nett) som gjelder.

ok. Har du noen gode merker å anbefale?

Skrevet

ok. Har du noen gode merker å anbefale?

www.hildechristina.com.

Jeg sverger til MD på rens, skrubb og serum. Fukt har jeg så langt vært mest fornøyd med Decleor, men har ikke funnet en soleklar favoritt ennå. Balmen fra Decleor har derimot reddet huden min vinters tid.

Begynn med få produkter: rens, serum og fukt, og så supplerer du etterhvert som du får råd. Produktene fra MD er utrolig drøye i bruk, rens og skrubb varer nesten et år hos meg. Kjøper alt på feelunique, mye billigere enn i Norge.

• Liker 1
Skrevet

:jepp: SMILERYNKER :jepp:

Om noen år er alt komplett,

fine linjer rett i tett -

og fordi du smilte lett,

vises så et flott portrett

• Liker 3
Skrevet

Enig med bruker over.

Har satt meg mye inn i dette med hud, i og med at jeg selv har slitt med problemhud. Bruker, som ab over, mest md formulations og decleor.

Md har i sin produktserie utrolig gode solkremer, som jeg faktisk tåler. Pleier å få utbrudd av solkremer og hudprodukter som ikke er fra skikkelige merker anbefalt av hudpleiere.

Har brukt midwestskincare.com de tre siste årene når det gjelder MD, og produktene er ofte en tredjedel billigere enn i salong her. Er storfornøyd med nettstedet, er ca en ukes levering og billig frakt. De setter også ned verdien :)

For øvrig synes jeg decleor har de beste antirynkekremene. Men både md sine kremer og decleor sine forebygger uten at det står skrikende på krukkene. Selv er jeg 22 og bruker decleor vitaroma wrinkle prevention emulsion. Det er en lett krem som kan brukes av oss fra tyveårsalderen og opp :) Elsker den. Ellers er skrubben til md den beste, som nevnt. Men synes personlig decleor er hakket mer omfangsrikt ang fuktighet, med mindre du har fet hud eller er allergisk mot plantekonsentratene som er i serien. Md er generelt et merke som er en "problemfikser". Og det er jeg levende bevis på :)

Men antirynke fra Nivea... eller Dior... det er mer sløste penger slik jeg ser det, enn å investere i sunn og fin hud med gode - og riktige produkter.:)

• Liker 2
Skrevet

Rettelse;

Enig med nærmeste anonym bruker over.

Skrevet

ok. Hvilke nettsider er disse gode produktene å finne på? Har fått tips om Hilde Christina sin blogg men så ingen priser på de...

Skrevet

Det er allerede skrevet hvis du leser.. feelunique.com fører både decleor og md. Men midwestskincare.com er billigst slik jeg ser det, ang. md formulations. Der ligger rensen rett under 200lappen, og solkremene ca 160-170 kr. Og de er beregnet til ansiktet. Billigere enn apotek omtrent.. her settes også verdien på pakken ned, slik at du slipper unna moms ol.

Cheapsmells.com er billigst på decleor synes jeg. De setter ikke ned verdi, så her betaler du moms over to hundre kr.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...