AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hver sommer tenker jeg "Oi, nå er huden min kanskje på vei til å bli bedre! Johoooo!" Men hver vinter så dukker problemene (bokstavelig talt) opp igjen. Vet noen hvorfor? Jeg vasker ansiktet regelmessig og bruker god fuktighetskrem. Er heller ikke ekstremt mye ute om sommeren, ca. like mye som jeg er nå tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Solen har et viss uttørkende effekt. Tror også D-vitamin er bra for huden, så å ta tilskudd er bra. (Ikke solarium!) Det finnes tusenvis av tråder her om gode råde om produkter for uren hud, Kort sagt: MD continuous renwel serum er et mirkelprodukt, i tillegg: bruk søkefunksjonen og les på hildechristina.com
Andrea89 Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Huden trenger mye mer fukt om vinteren. Kjøp de en skikkelig fuktighetsmaske og en rikere fuktighetskrem.
Grønt blad Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Om vinteren blir huden utsatt for store temperatursvigninger (ute/inne), hard kulde og vintervær er hardt for huden. Inneklimaet er visstnok tørrere om vinteren, og det trekker fukt ut av huden. Mener å ha lest at de ytterste blodårene trekker seg sammen/ikke jobber optimalt og at det er et eller annet med celler som hoper seg opp på huden (husker ikke helt). Jeg bruker peeling og fuktmaske. Peeler gjerne om kvelden og påfører deretter fuktmaske som jeg sover med gjennom natten. For meg hjelper det mot tørr og gusten vinterhud. Modern friction (peeling) Drink up Intensive (fuktmaske) Jeg synes produktene fra Origins er veldig gode, men det finnes sikkert tilsvarende fra andre merker.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 http://www.hildechristina.com/tag/hudpleie-for-dummies http://www.hildechristina.com/tag/tips-og-triks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå