Gå til innhold

Drømmedaten<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min spør meg om jeg kan si litt om hvordan jeg vil bli fridd til. Det skal være en overraskelse (som jeg vet kommer snart), så han vil at jeg skal komme med flere "drømmedater" som han kaller det. Er helt blank jeg. Noen forslag?

Og en ting til,

Må man skrive under noen papirer for å bekrefte at man er forlovet? Hørte akkurat et rykte om det og er litt forvirra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips til en drømmedate, men dere trenger ikke å bekrefte at dere er forlovet. Dog koselig å annonsere det i avisa eller lignende :)

Skrevet

Veldig koselig å gå ut og spise og gjøre noe gøy/koselig/romantisk sammen før eller etterpå :rodmer:

Men det er kanskje litt "dagligdags" i forhold til at dette skal være drømmedaten.

Vet ikke om daten skal foregå nå på vinteren?

Hest og slede i solnedgangen? :klemmer:

Stå på skøyter?

Tilbring dagen sammen ute, dra til et (nytt? ) vakkert sted. Kjøp engangskamera og ta masse morsomme og fine bilder. Når det går mot kveld drar dere hjem, fyrer i peisen, legger fram tepper og puter, drikker deilig kakao eller vin og bare koser dere :kline:

Skrevet

Veldig koselig å gå ut og spise og gjøre noe gøy/koselig/romantisk sammen før eller etterpå :rodmer:

Men det er kanskje litt "dagligdags" i forhold til at dette skal være drømmedaten.

Vet ikke om daten skal foregå nå på vinteren?

Hest og slede i solnedgangen? :klemmer:

Stå på skøyter?

Tilbring dagen sammen ute, dra til et (nytt? ) vakkert sted. Kjøp engangskamera og ta masse morsomme og fine bilder. Når det går mot kveld drar dere hjem, fyrer i peisen, legger fram tepper og puter, drikker deilig kakao eller vin og bare koser dere :kline:

Åh, den var hærlig :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...