M0niq Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Husker da jeg var i 12-13 år alderen kjøpte jeg mine første Bh-er på lindex (tror det var den butikken). Tror de hadde størrelser helt ned til 65AA med spiler, med div snoopy og ole brum motiv. Har butikkene sluttet helt med dette? Min lillesøster som nå er i samme alderen ønsker seg dette til jul. Og som alle storesøstre prøver jeg å hjelpe henne med sånt som hun ikke tør å spørre pappaen sin om 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Husker da jeg var i 12-13 år alderen kjøpte jeg mine første Bh-er på lindex (tror det var den butikken). Tror de hadde størrelser helt ned til 65AA med spiler, med div snoopy og ole brum motiv. Har butikkene sluttet helt med dette? Min lillesøster som nå er i samme alderen ønsker seg dette til jul. Og som alle storesøstre prøver jeg å hjelpe henne med sånt som hun ikke tør å spørre pappaen sin om Må det være Ole Brum og greier på dem? Hørtes litt sært ut med barnemotiver på en BH. Men BH'er i små størrelser er ikke vanskelig å få tak i. Har ofte nok ergret meg over at det finnes så stort utvalg til jenter som nesten ikke trenger det, mens de som trenger det mest må i spesialforretninger. 3
Gjest henriett3 Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 De selger vel noe sånt på h&m? Der kjøpte jeg mine første BH'er. Nå kjøper jeg bare fra triumph, og tror ikke de har så små størrelser der.
M0niq Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2011 Må det være Ole Brum og greier på dem? Hørtes litt sært ut med barnemotiver på en BH. Men BH'er i små størrelser er ikke vanskelig å få tak i. Har ofte nok ergret meg over at det finnes så stort utvalg til jenter som nesten ikke trenger det, mens de som trenger det mest må i spesialforretninger. Nei, det må nok ikke være det. Men de BH-ene jeg finner på f.eks HM osv har så mye innlegg i. Noe som ikke helt passer en 13 åring etter min mening. Ja, det er størst utvalgt fra A til C cup. Har det samme problemet selv ;p
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Haha, ja. Jeg husker jeg hadde en sånn rosa snoopy-BH i størrelse 65aa. Skjønner ikke vitsen med nå, bortsett fra at puppene mine så større ut(siden jeg ikke hadde pupper i utgangspunktet). Men det var veldig stas å få sin første BH. De fører vel fortsatt sånne snoopy og hello kitty BH'er på H&M tror jeg. Vet ikke om man får de i like små størrelser, men de er ihvertfall små De minste jeg fant på nettet nå var 75 a. Også fant jeg på lindex: http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/
Rusken Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 På H&M tror jeg du finner det meste Men vet ikke hvor populær du blir om du kjøper noen med Ole Brumm motiver på.. Hvis hun er tolv år begynner hun jo på ungdomskolen til høsten, og da vil jeg tro hun er interessert i litt finere undertøy?
Miki Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Cubus har mange søte da. Rosa med prikker på osv. Ellers H&M Hello Kitty tror jeg.
M0niq Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2011 På H&M tror jeg du finner det meste Men vet ikke hvor populær du blir om du kjøper noen med Ole Brumm motiver på.. Hvis hun er tolv år begynner hun jo på ungdomskolen til høsten, og da vil jeg tro hun er interessert i litt finere undertøy? Ja, kanskje sant det Var vel litt annerledes for ti år siden. Jeg synes de blir så fort voksne nå
Rusken Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Ja, kanskje sant det Var vel litt annerledes for ti år siden. Jeg synes de blir så fort voksne nå Hihi
altflyter Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Jeg så en 60AAA på Cubus i forrige uke, så det finnes:) Mener Lindex har en del også
Tøysejenta Skrevet 11. desember 2011 #12 Skrevet 11. desember 2011 Jeg var nettopp med lillesøster på bh-shopping, og hun fant et par stk på Cubus 2 for 149 kr tror jeg det var, og hun kjøpte en lyseblå og en svart i str. 65A. Hun er veldig, veldig tynn men de passet likevel fint :)Tror ikke de hadde noen mindre str.. 1
Radon Skrevet 11. desember 2011 #13 Skrevet 11. desember 2011 De selger 65AA på Lindex, det så jeg senest i forrige uke Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 De selger 65AA på Lindex, det så jeg senest i forrige uke Lykke til! Ja, Lindex har små størrelser.
Kladd Skrevet 14. desember 2011 #15 Skrevet 14. desember 2011 Som noen over her også tipset om: Cubus. De har et sånn eget stativ med mer "søte" BH'er i bomull (?) i små str., hvor mange heller ikke har innlegg. Det går jo også ofte å ta ut innlegget i BH'er fra HM, men det er kanskje litt kjipt å gi en "halv" gave.
Sophia. Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 Jeg kjøpte mine første BHer på Cubus og Lindex. Der har de ganske små størrelser. Nå kjøper jeg bare på H&M, men der har jeg ikke sett mindre enn 65A.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #17 Skrevet 23. oktober 2012 hei jeg er i 12-14 års alderen og jeg har ingen søstre som kan hjelpe meg , og jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det til min mor, jeg har sett på nett. kan du/dere hjelpe meg?? Anonym poster: b6129917d2eb8ee451471cadf0c90548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå