Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Har lysst å rpøve noe nytt i forhold tildet å onananere. Noen som har noen favoritter?
Sandman Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Hvilke er dine gamle metoder/teknikker da? Slik at man kan bruke eliminasjonsmetoden på dine hittil utprøvde onani-favoritter. Fornuftig ressursbruk kalles det, når folk slipper å fortelle om ting du allerede vet. :blunke: Jeg tror forresten ikke du slipper unna her, uten at du avslører litt om din egen onani... Tar du den bare i hånda, og fører hånda kjapt opp og ned mens du klemmer litt hardt? Slik alle andre gutter gjør?
Gjest Fuglehue Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Sykle på sykkel uten sykkelsete og truse som vampie sier :D
Gjest vampie i.i. Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 fy oga boga ikke avslør meg sånn :D
Gjest Gitte Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Sykle på sykkel uten sykkelsete og truse som vampie sier AUæhh! *grøsser* :o
Gjest Lilja Skrevet 19. desember 2003 #7 Skrevet 19. desember 2003 Har du dusjhode med regulerbar stråle, skru denne på tykk stråle, sett eg ned i dusjen å hold stråla rett på! Dette er kjempe deilig! Jeg får orgasme med en gang! Å den beste orgasmen jeg får!
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #8 Skrevet 19. desember 2003 Finnes jo utrolig mye rart og spennende sex-leketøy å få kjøpt da, har du noe slikt? Hvis ikke kan du på www.norshopper.no/erotikk finne en liste over en del av de mange nettbutikkene som selger denslags. Let deg gjennom butikkene og se om du finner noe som du kunne tenke deg å prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå