Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Har lysst å rpøve noe nytt i forhold tildet å onananere. Noen som har noen favoritter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 Hvilke er dine gamle metoder/teknikker da? Slik at man kan bruke eliminasjonsmetoden på dine hittil utprøvde onani-favoritter. Fornuftig ressursbruk kalles det, når folk slipper å fortelle om ting du allerede vet. :blunke: Jeg tror forresten ikke du slipper unna her, uten at du avslører litt om din egen onani... Tar du den bare i hånda, og fører hånda kjapt opp og ned mens du klemmer litt hardt? Slik alle andre gutter gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #3 Del Skrevet 17. desember 2003 jeg er jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 17. desember 2003 #4 Del Skrevet 17. desember 2003 Sykle på sykkel uten sykkelsete og truse som vampie sier :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie i.i. Skrevet 17. desember 2003 #5 Del Skrevet 17. desember 2003 fy oga boga ikke avslør meg sånn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 17. desember 2003 #6 Del Skrevet 17. desember 2003 Sykle på sykkel uten sykkelsete og truse som vampie sier AUæhh! *grøsser* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilja Skrevet 19. desember 2003 #7 Del Skrevet 19. desember 2003 Har du dusjhode med regulerbar stråle, skru denne på tykk stråle, sett eg ned i dusjen å hold stråla rett på! Dette er kjempe deilig! Jeg får orgasme med en gang! Å den beste orgasmen jeg får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #8 Del Skrevet 19. desember 2003 Finnes jo utrolig mye rart og spennende sex-leketøy å få kjøpt da, har du noe slikt? Hvis ikke kan du på www.norshopper.no/erotikk finne en liste over en del av de mange nettbutikkene som selger denslags. Let deg gjennom butikkene og se om du finner noe som du kunne tenke deg å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå