Gå til innhold

Penger som bare har blitt borte fra kontoen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag oppdaget jeg at det har blitt trekt 3000,- fra kontoen min, det står at de har blitt overført. Men de har ikke kommet inn på noen av de andre kontoene mine. Når jeg går inn på betalte fakturaer kommer alle regninger og alle overføringer mellom egne kontoer opp, men ikke denne. Dette skal ha skjedd på fredag og jeg har ikke vært inne på nettbanken på mange dager.

Uansett hva jeg trykker på så finner jeg ingen opplysninger over hvor de har tatt veien, bare at det står overført, ikke noe annet.

Noen som har vært borti dette og som skjønner hva som har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring banken din i morgen ASAP!

• Liker 5
Skrevet

Ring banken.

En gang hadde jeg litt lite penger og skulle betale for noe jeg viste jeg hadde råd til, men fikk avvist. Sjekket Saldo Ig den stod plutselig i null. Etter en stund kom pengene tilbake, fikk beskjed om at det var en teknisk feil.

Skrevet

Jeg skal ringe banken i morgen tidlig. Dette er så frustrerende, for for meg er dette mye penger. Jeg har fundert på hva det kan være men jeg skjønner ingen ting. Jeg synes det er så rart at det er nøyaktig 3000,- Er skikkelig ekkelt synes jeg.

Skrevet

Jeg skal ringe banken i morgen tidlig. Dette er så frustrerende, for for meg er dette mye penger. Jeg har fundert på hva det kan være men jeg skjønner ingen ting. Jeg synes det er så rart at det er nøyaktig 3000,- Er skikkelig ekkelt synes jeg.

Skrevet

Skrevet (endret)

Du har ikke tilfeldigvis noen som er disponent til din konto?

Dette har skjedd med meg nemlig, når min mor bommet på hvilken konto hun betalte fra, og betalte fra min. Hos meg stod det da bare at pengene var blitt overført, men jeg kunne jo ikke se at jeg hadde overført dem til noen av mine kontoer, men det stod i hennes nettbank :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Kanskje det er noe du har glemt?

Skrevet

Jeg håper at de ikke forsvant fordi noen har fått tilgang til kontoen din.

Skrevet

Mysteriet er oppklart :)

Jeg hadde et trekk på kontoen som jeg helt hadde glemt, det var slik at hver gang jeg fikk lønn så gikk 3000,- inn på en regningskonto. Problemet nå er et det er eksen min sin konto, og siden jeg ikke har hatt lønn siden 2006 hadde jeg helt glemt dette. Jeg har gått på sykepenger, rehab og aap siden 2006 og nå har jeg et vikariat så da jeg fikk lønn på fredag ble pengene trekt.

Banken skulle ordne opp i dette, for de hadde ikke gått inn på konoen til eksen enda, heldigvis. Er ikke sikkert jeg hadde fått de tilbake da, for vi har ikke akkurat det beste forholdet.

Skrevet

Jeg hadde et trekk på kontoen som jeg helt hadde glemt, det var slik at hver gang jeg fikk lønn så gikk 3000,- inn på en regningskonto. Problemet nå er et det er eksen min sin konto, og siden jeg ikke har hatt lønn siden 2006 hadde jeg helt glemt dette. Jeg har gått på sykepenger, rehab og aap siden 2006 og nå har jeg et vikariat så da jeg fikk lønn på fredag ble pengene trekt.

Banken skulle ordne opp i dette, for de hadde ikke gått inn på konoen til eksen enda, heldigvis. Er ikke sikkert jeg hadde fått de tilbake da, for vi har ikke akkurat det beste forholdet.

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Fint for deg, men hvorfor poster du samme innlegg flere ganger?

Skrevet (endret)

Ups, feil tråd ;)

Endret av Helen
Skrevet

Fint for deg, men hvorfor poster du samme innlegg flere ganger?

Det er bare slik som skjer noen ganger, selv om man trykker bare en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...