Gå til innhold

Kjoleselgere på EBAY som kan sy etter mål? IKKE brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt sånn problemer med å finne kjoler som sitter fint på meg. Jeg er 95cm rundt mine forholdsvis STORE bryster, 62cm i midjen, og 93cm rundt hoftene. En kjole i XS sitter fint over hoftene, og midjen, men jeg får den ikke igjen over puppene da den bare måler en 74-78cm der. En kjole som går igjen over brystene, henger slapt og stygt over hofter og midje.

Ywah, luksusproblem, men fortsatt problem, jeg står uten finkjole i de fleste sammenhenger. ELSKER 50talls stilen med stramt til midjen, og løst og fint over hoftene og ned.

Derfor lurer jeg på om noen kjenner til gode kjoleselgere på ebay som kunne sydd noe fint til meg etter mine mål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge den size charten må jeg ha minst L for å få jurene mine nedi.. Men syr de om kjolene, eller kan de sy etter mål? :)

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole fra Edressit. Da valgte jeg meg en av deres modeller, men jeg ønsket utringningen litt annerledes så jeg fant et bilde av en annen kjole med sånn utringning jeg likte og sendte dem. Så tok jeg målene mine og de sydde på mål med akkurat den halsringningen jeg ville ha. Stoffet og kvaliteten var helt topp også.

Nå var min en fotsid forloverkjole, men de har jo massevis av kjoler å velge mellom. De tok 20 euro for hele custom-jobben. I linken er det en litt merkelig blanding av engelsk og tysk, aner ikke hvorfor. All kommunikasjonen jeg hadde med dem var på engelsk og de syr i Kina.

Skrevet

Tusen takk for linker og forklaringer, jeg blingset litt i den øverste linken og så ikke CUSTOMIZE ordet, takk takk! :klem:

Skrevet

Tusen takk for linker og forklaringer, jeg blingset litt i den øverste linken og så ikke CUSTOMIZE ordet, takk takk! :klem:

Jeg har tenkt meg en sånn kjole selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...