AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Har møtt en gutt, og følte at vi hadde mye til felles og god kjemi. Han sier selv at vi må treffes igjen, og at han gleder seg til det. Når jeg sender melding til ham, svarer han fort og forteller masse. Så langt, så bra... men han tar lite initiativ til kontakt selv. Hvis ikke jeg tar kontakt, kan det gå dager uten at jeg hører fra ham. Det skal sies at slik var han før vi møttes også, så det har ikke endret seg pga møtet. Trodde bare at hvis man var interessert i en person, så ønsket man å holde kontakten? Eller er det ikke slik for alle?
Daniel84 Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Virker ikke som han er så interessert i deg rett og slett.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Det var det jeg var redd for ja... Takk for svar hvertfall.
Rocky Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Ikke ta kontakt med fyren, så finner du fort ut om han er interessert! Øker kontakten fra han, så er han interessert.. Hører du ikke noe, så er det bare å move on. Is i magen nå frøken! 3
o..o Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Ja, han kan fremdeles være interessert, men det er bare litt mindre sannsynlig. Noen menn er distré. Dessuten er det mange måter å like noen på. Det trenger ikke være standardopplegget at han viser interesse på den eller den måten.
Gjest happy_me Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 "He's just not that into you!" Jeg synes det høres ut som han synes du er ei ålreit dame og ikke vil såre deg eller noe, så derfor svarer han deg ordentlig når du sender mld og spør om noe. Men han vil ikke gi deg forhåpninger om noe mer, derfor sender han ingenting på eget initiativ. Eller rett og slett fordi han ikke tenker på deg, utenom når navnet ditt står på tlf'en hans når du har sendt han en melding. Men dette er bare en masse synsing og gjetting! Det eneste du kan og bør forvente i denne tråden 1
Gjest spavalica Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Nei,han kan ikke være interessert hvis han tar ikke kontakt.Men det vet du godt og ikke prøv å finne unnskyldninger,kanskje det eller det...Finn deg en som behandler deg som en dame og som du føler deg trygg på Min favoritt sitat “Ladies, let me give you some advice. You can throw all your stupid fucking chick-lit, self-help, why-doesn't-he-love-me books out, because this is all you need to know: Men will treat you the way you let them. There is no such thing as "deserving" respect; you get what you demand from people.. if you demand respect, he will either respect you or he won't associate with you. It really is that simple.” ― Tucker Max, I Hope They Serve Beer in Hell
Kaisamaia Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Min favoritt sitat “Ladies, let me give you some advice. You can throw all your stupid fucking chick-lit, self-help, why-doesn't-he-love-me books out, because this is all you need to know: Men will treat you the way you let them. There is no such thing as "deserving" respect; you get what you demand from people.. if you demand respect, he will either respect you or he won't associate with you. It really is that simple.” ― Tucker Max, I Hope They Serve Beer in Hell TRUE THAT!
Neket Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Vel, kan hende han svarer langt og utfyllende fordi han er interessert, men ikke er den som tar initiativ fordi han rett og slett ikke vet hva han skal skrive som "åpning". Og er lettet og glad når TS tar kontakt?!
PurpleSky Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Vel, kan hende han svarer langt og utfyllende fordi han er interessert, men ikke er den som tar initiativ fordi han rett og slett ikke vet hva han skal skrive som "åpning". Og er lettet og glad når TS tar kontakt?! Håper du har rett! Jeg har det på samme måte med fyren jeg nå har "datet" i ca 5 mnd. Han virker veldig interessert når vi er sammen, eller når JEG skriver meldinger eller ringer til han. Spurte han for et par måneder siden hvorfor han tok så lite kontakt...da ble han helt paff og skjønte ikke hva jeg mente! Etter å ha tenkt seg litt om og sett i meldingsloggen, måtte han si seg enig i at det kanskje var jeg som tok mest kontakt! Han sa han skulle prøve å bli litt flinkere på det området... Vet ikke helt hvor mye bedre han har blitt. Hvis han var virkelig interessert, så ville ham vel tenkt på meg innimellom, og så tatt kontakt! Så jeg skjønner hvor du kommer fra, TS! Noen menn er bare ikke flinke på sånt...men man blir jo veldig usikker :-/
violet92 Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Ja, han kan fortsatt være det. Hadde nettopp et tilfelle hvor en kompis av meg som hadde driti seg ut med en dame han likte veldig godt. Han var litt opptatt osv og tok lite kontakt en periode. " Når hu sendte meg melding så hadde bilen min kortslutta og jeg var stressa" " Når hu ringte var jeg på vei inn i dusjen, før jeg måtte rushe til jobb". Dette var selvfølgelig turn off for dama og hu gikk videre. Han ble veldig lei seg for dette da, for han likte jo dama veldig godt. Så det kan være han er interissert, men vil vel si at oddsene er litt svekka for deg..
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 Hei Stort sett vil jeg tro at menn ikke er så interessert om du ikke viser interesse. Erfaringsmessig så stemmer ofte magefølelsen. Føler du på at noe skurrer, så gjør det nok det i 90% av tilfellene. Følte det slik med en jeg hadde datet i fire måneder. Selv om vi så godt som var sammen så følte jeg det var "noe", og det viste seg å stemme etter å ikke ha sendt sms først. Gikk tre dager før jeg til slutt måtte spørre hva som skjedde. MEN, nå nylig opplevde jeg det motsatte. Vært på tre dater med en fyr (som jeg kjenner litt fra før av), og når jeg ikke tok initiativ etter sist møte, så hørte jeg ikke noe på ett døgn. Da fryktet jeg at det skulle bli slik som med den forrige daten. Heldigvis ikke Han tok kontakt og spurte om jeg ikke ville ha noe med han å gjøre. Han tenkte rett og slett det samme som meg. Og at jeg ikke kunne skjønne det! Vi tenker likt om det meste...Så ja, det skjer Går det mer enn 3-4 dager før jeg blir kontaktet = skeptisk. Datet en fyr som sendte sms maks én gang i uken om vi kunne møtes. Da ringer varsellampen min at dette dreier seg om sex...noe han aldri fikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå