Hector Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Heisann. Jeg har en god del strekkmerker på rumpa som vises godt. Jeg har gått opp litt i vekt de siste månedene, og det er vel muligens derfor? Uansett, det jeg lurer på er om jeg kan bli kvitt disse strekkmerkene ved å gå nå ned litt i vekt igjen? Det er utrolig irriterende fordi jeg faktisk kjenner strekkmerkene hvis jeg tar på rumpa mi. Går de bort hvis jeg går ned i vekt? eller? andre tips?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Kjæresten min har også ganske tydelige strekkmerker på rumpa(han er mann), men det er fra skate-muskler Det finnes jo kremer osv som liksom skal fjerne, men etter det jeg har hørt funker det. Du får gå ned i vekt og få en fast rumpe, så kan du jo si at det kommer fra trening, hehe. Er mulig de blir litt mindre tydelig om du mister vekt også, det spørs vel litt. Prøv uansett å ikke bry deg for mye om det De aller aller fleste har strekkmerker et eller annet sted på kroppen.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Kjæresten min har også ganske tydelige strekkmerker på rumpa(han er mann), men det er fra skate-muskler Det finnes jo kremer osv som liksom skal fjerne, men etter det jeg har hørt funker det. Du får gå ned i vekt og få en fast rumpe, så kan du jo si at det kommer fra trening, hehe. Er mulig de blir litt mindre tydelig om du mister vekt også, det spørs vel litt. Prøv uansett å ikke bry deg for mye om det De aller aller fleste har strekkmerker et eller annet sted på kroppen. Mente selvfølgelig; funker det ikke!
Lista Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 En gang for alle: strekkmerker vil aldri forsvinne. Men de vil bli mindre synlige med tida, om de er blå/lilla/røde. Det er vanlig for både gutter og jenter å ha strekkmerker, og man må bare lære seg å leve med de.
Gjest SemperFi Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Laser kan neeesten få de vekk. Men det krever $$
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Viss du går ned i vekt så vil de bli mindre synlige.. men aldri forsvinne Er ingen som bryr seg om litt strekk merker anyways
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Ja, går du ned i vekt vil de nok blekne endel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå