Gå til innhold

Homsesex

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

At hun er den underdanige Ying til hans dominante Yang.

Ying?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun er den underdanige Ying til hans dominante Yang.

Hmmm...nei, jeg tror faktisk jeg fortsetter å mene at det er to personer av samme kjønn i et homofilt forhold.

Og at det fint går an å være kvinne uten å være underdanig og at det går an å være mann uten å være dominant.

• Liker 2
Skrevet

Oj...for en tråd!

Jeg kjenner flere homofile som har fortalt at det varierer hvor interessert man er i analsex. Det å være homo er jo ikke ensbetydende med at man har skikkelig lyst på det. På samme måte som heteroer og lesber kan tenke at analsex enten er spennende eller ekkelt. Det er individuelt. Man er ikke nødvedigvis en rompeopphengt matcho med en femitype som stiller seg til disposisjon bare fordi man er forelska i en annen mann. Jiiz.

Og det med avføring og greier er jo det samme i andre forhold. Enkelte renser seg på forhånd og sånn.

En annen ting. Det er ikke én manns- og én kvinne-rolle i et forhold når partene er av samme kjønn. Jeg og min kjære blir stadig spurt hvem som er mannen i forholdet. Begge liker kjoler, begge går i hæler, begge har langt hår og bruker sminke. Begge gjør husarbeid. At hele poenget med forholdet vårt er at vi er to jenter er tydeligvis veldig, veldig vanskelig å skjønne.

På samme måte er det ikke noen kvinne i homoforhold, nettopp fordi de ikke liker kvinner. Enkelte menn er feminine, ja, men ikke alle forhold har én feminin og én maskulin part.

Og om de er aldri så feminine gjør det dem ikke til kvinner.

Er så slitsomt når folk skal generalisere helet tida

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Enkelte menn er feminine

Og fullblods hetero!

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner et homofilt par. De praktiserer analsex like ofte som oss heteroer praktiserer vanlig vaginal sex.

De har tidligere fortalt at de hadde en "uke hver" hvor de tok og ble tatt. Den ene uka ble den ene knullet i ræva av den andre. Så byttet de på det den neste uken.

Skrevet

Jeg kjenner et homofilt par. De praktiserer analsex like ofte som oss heteroer praktiserer vanlig vaginal sex.

De har tidligere fortalt at de hadde en "uke hver" hvor de tok og ble tatt. Den ene uka ble den ene knullet i ræva av den andre. Så byttet de på det den neste uken.

Jeg kjenner et heterofilt par, og de har aldri hatt analsex, så heteroer liker nok ikke sånt :)

• Liker 1
Skrevet

Min onkel sier han likte analsex da han var yngre, men ikke så mye nå lenger. De er mer på suging. Men det hender de har sex men da bytter de på etter hvem som har lyst til hva.

Skrevet

Dette kan diskuteres i det vide og brede men det er ikke noe standardsvar.

Noen homofile liker analsex, noen heterofile liker analsex.

Noen homofile hater analsex, noen heterofile hater analsex.

I noen homofile forhold er ene eller begge parten feminine og hos noen en eller begge maskuline. Likt er det hos heterofile, jeg har møtt både feminine menn og maskuline damer som visstnok er hetero. (innen det jeg personlig ser på som feminint eller maskulint)

Skrevet

Min onkel sier han likte analsex da han var yngre, men ikke så mye nå lenger. De er mer på suging. Men det hender de har sex men da bytter de på etter hvem som har lyst til hva.

Suging er nok veldig vanlig ja. Selv er jeg ikke i noe fast forhold men jeg har en god kompis som jeg treffer innimellom. Det går utelukkende i suging, han er utrolig god på det og elsker å suge pikken min. Og jeg kommer i munnen hans gang på gang.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...