AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Begynte bare å fundere litt her. I et homofilt samliv, varierer de som regel hvem som blir penetrert når de har sex, eller er det "fast" at den ene gjør det ene og den andre det andre? og blir det ikke litt grisete, altså det kan jo være avføring i tarmen, masse bakterier, som ikke er bra å få på penis og oppi urinrøret.??
AloeVera Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Jeg mener å ha hørt at det er en myte at de fleste homofile liker analsex. Det er like sannsynlig at et homsepar har analsex som et hetrofilt par har det. Det er i alle fall det jeg har hørt, vet ikke om det stemmer. 2
Leonora8 Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Jeg mener å ha hørt at det er en myte at de fleste homofile liker analsex. Det er like sannsynlig at et homsepar har analsex som et hetrofilt par har det. Det er i alle fall det jeg har hørt, vet ikke om det stemmer. What? Det høres jo helt absurd ut..
Hottrio Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 What? Det høres jo helt absurd ut.. Absurd er det også. Det er oralsex og rumpeknull det går i blant homsene, og de bifle/binysgjerrige mennene er helt ville etter å bli tatt bak!!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Jeg mener å ha hørt at det er en myte at de fleste homofile liker analsex. Det er like sannsynlig at et homsepar har analsex som et hetrofilt par har det. Det er i alle fall det jeg har hørt, vet ikke om det stemmer. Mine homsevenner sier også dette. Om de er representative vet jeg ikke, men de vet vel mer enn meg som er hetrofil kvinne.
Sinner Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Det er vel individuelt fra par til par det. Alle homofile har jo ikke lik sex. Noen liker ditten og noen liker datten.
HedvigR Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Altså, det er jo ikke noen logikk i at man automatisk liker analsex bedre bare fordi man er homofil. Men selvfølgelig blir det lettere til at man har det, siden andre muligheter er litt mer begrensa enn med heterofile. 2
Inx Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 (endret) Jeg har sett en ekspert fra Nigeria Uganda uttale seg om saken. Han var svært overbevisende om at homser har sex der hvor det kommer "Poo poo"! Endret 12. desember 2011 av Inx 3
Avalon Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Begynte bare å fundere litt her. I et homofilt samliv, varierer de som regel hvem som blir penetrert når de har sex, eller er det "fast" at den ene gjør det ene og den andre det andre? og blir det ikke litt grisete, altså det kan jo være avføring i tarmen, masse bakterier, som ikke er bra å få på penis og oppi urinrøret.?? Som et par andre her sier, alle homofile har ikke analsex. Og som ved "hetero analsex" så bør man bruke kondom for å unngå smitte, infeksjoner og bli syk. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 For det første så er det ikke alle homser som har/liker analsex. Noen homser liker å være den aktive parten i sexen, andre liker å være den passive. Avføring og slikt kan helt sikkert forekomme, men det må man jo forvente når man stikker noe inn i analen. Kondom er derfor lurt å bruke... 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Det er selvsagt vanligere med analsex hos homser enn hos heterofile. Det sier jo seg selv. Om den ene parten liker mer å bli tatt enn å "ta" aner jeg ikke, men i mange homseforhold, er jo den ene "kvinnen" i forholdet, muligens er det slik også på soverommet, at "kvinnen" i forholdet er den som står på alle fire under sexakten.
Avalon Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Det er selvsagt vanligere med analsex hos homser enn hos heterofile. Det sier jo seg selv. Om den ene parten liker mer å bli tatt enn å "ta" aner jeg ikke, men i mange homseforhold, er jo den ene "kvinnen" i forholdet, muligens er det slik også på soverommet, at "kvinnen" i forholdet er den som står på alle fire under sexakten. 5
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Det er selvsagt vanligere med analsex hos homser enn hos heterofile. Det sier jo seg selv. Om den ene parten liker mer å bli tatt enn å "ta" aner jeg ikke, men i mange homseforhold, er jo den ene "kvinnen" i forholdet, muligens er det slik også på soverommet, at "kvinnen" i forholdet er den som står på alle fire under sexakten. Hos oss er mannen en sjeldent gang "kvinnen", og kvinnen av og til "mannen", men nå er vi begge "heterofile" da så det gir deg vel ikke "mer" innsikt! 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #14 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har sett en ekspert fra Nigeria Uganda uttale seg om saken. Han var svært overbevisende om at homser har sex der hvor det kommer "Poo poo"! :skratte: :laugh: :laugh: :hoho: :hoho: Jeg døøøøør av latter!! 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #15 Skrevet 12. desember 2011 Har hørt at 69 er veldig utbredt blant homser. Men som homse vil man uansett ha jevnlig omgang og nærkontakt med romper. Det finnes homser som ikke er så oppatt av romper, og dette har ikke sjelden ført til en del konflikter i et homofilt forhold. For uansett hvordan du vrir og vender på det, så henger homofili og rompe nært sammen. 1
Cathrine88 Skrevet 12. desember 2011 #16 Skrevet 12. desember 2011 Det er selvsagt vanligere med analsex hos homser enn hos heterofile. Det sier jo seg selv. Om den ene parten liker mer å bli tatt enn å "ta" aner jeg ikke, men i mange homseforhold, er jo den ene "kvinnen" i forholdet, muligens er det slik også på soverommet, at "kvinnen" i forholdet er den som står på alle fire under sexakten. Kan du være så vennlig å forklare meg hva som gjør at noen er kvinnen i forholdet? Siden det tydeligvis ikke krever at man er kvinne. 4
Cathrine88 Skrevet 12. desember 2011 #17 Skrevet 12. desember 2011 For uansett hvordan du vrir og vender på det, så henger homofili og rompe nært sammen. Har du noen gang vurdert å forfatte en sånn kalender med visdomsord for dagen? 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #18 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har hørt at bare 1/3 av homofile har analsex. Jeg har ikke noe å støtte opp om den infoen med, så jeg vet ikke hvor verdifull den er.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #19 Skrevet 13. desember 2011 What? Det høres jo helt absurd ut.. Hvorfor er det mer absurd enn at noen heterofile ikke liker det?
Adonis Skrevet 13. desember 2011 #20 Skrevet 13. desember 2011 Kan du være så vennlig å forklare meg hva som gjør at noen er kvinnen i forholdet? Siden det tydeligvis ikke krever at man er kvinne. At hun er den underdanige Ying til hans dominante Yang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå