AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Del Skrevet 11. desember 2011 kjenner jeg blir fryktelig lei meg på farmor sine vegne da jeg overhørte en i familien si "åh så deilig, da slipper jeg å gi henne gave" så har bestemt meg for å gi henne gave. det har jeg ikke gjort før og vil at det skal være en overraskelse. vil heller ikke at noen andre i familien skal vite det. men hva kan en gammel dame som er dårlig til beins trenge tro? jeg har ikke sett hun har manglet noe på kjøkkenet. og bilder blir for kjedelig. kanskje jeg skal bake noe til henne? eller får hun for mye av det i julen :gjeiper: jeg kjenner henne dessverre ikke så godt heller, så vet ikke helt hva hun liker. hun har vært trist i det siste med mistet mann og sønn, så noe morsomt kanskje? men hva :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. desember 2011 #2 Del Skrevet 11. desember 2011 oi jeg trengte ikke å være anonym da haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 11. desember 2011 #3 Del Skrevet 11. desember 2011 Gavekort på stell av føtter setter noen eldre damer mye pris på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Del Skrevet 11. desember 2011 Gavekort til frisør? Fenalår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 11. desember 2011 #5 Del Skrevet 11. desember 2011 Min mormor får ett års medlemskap i dyrebeskyttelsen. Om din bestemor er glad i dyr kan kanskje det være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fgjk Skrevet 11. desember 2011 #6 Del Skrevet 11. desember 2011 Vår bestemor får dusjsåpe og bodylotion. Det bruker hun hver dag, og ønsker seg det til både jul og bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 11. desember 2011 #7 Del Skrevet 11. desember 2011 En god bok, pledd,tøfler, matkurv med gode saker, eller hva med å muntre henne opp med en middag med familien e.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 11. desember 2011 #8 Del Skrevet 11. desember 2011 nå er ikke min bestemor dårlig til bens da, men jeg kjøper ialltid en liten julegave til henne. hun er 74 år og egentlig en sprek dame som liker å reise og gå lange turer, men koser seg mye med bøker også. men siden jeg ikke kan bøker pleier jeg å kjøpe noe jeg kan, å det er klær. i år får hun en vakkert silke skjerf, det veier lite og det passer bra siden det skal sendes i posten i år i fjor fikk hun en deilig cardigan. pappa pleier ofte å kjøpe bøker til henne. evt. kan du fremkalle noen fine familiebilder og ramme inn, kjøpe en fin koselig te kopp og litt god te til, gode varme tøfler så nå at du syntes bilder blir for kjedelig, men det tror jeg kansje ikke hun synes, vil tro hun bare synes det er kjempe koselig. for som du sier, så har gjerne disse eldre det meste de trenger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #9 Del Skrevet 11. desember 2011 Kortstokk? Tøfler og teppe= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 11. desember 2011 #10 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg gir min bestemor en ramme med et av mine koseligste minner med henne. Gir en liten beskrivende tegning, sammen med tekst. Så tipset fra noen andre her inne. Vet hun vil bli kjempeglad! Ellers har jeg tidligere gitt henne musikk jeg tror hun vil sette pris på, koselig tekopp og te - som noen nevnte og smykker osv. Min bestemor er veldig religiøs, så i år tenkte jeg å skrive den nye versjonen av juleevangeliet på et vakkert papir i tillegg. Men du skriver hun er dårlig til bens - enklere liv bla. har endel gaver som passer til eldre:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 11. desember 2011 #11 Del Skrevet 11. desember 2011 et maleri av to blåklokker:) som jeg har malt selv selvfølelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. desember 2011 #12 Del Skrevet 13. desember 2011 min fikk ny vannkoker i fjor, alle liker den, og hun er glad i den selv også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 13. desember 2011 #13 Del Skrevet 13. desember 2011 Billetter til noe dere kan dra på sammen (teater eller konsert), strikkejakke fra Benetton, kashmir-skjerf, smykker fra Huldresølv, gavekort på middag med deg... Dette er ting jeg har gitt min egen bestemor de siste årene. Dill og dall har hun nok av, så holder meg til gaver som kan brukes eller forbrukes Synes forøvrig det er litt dårlig gjort å kutte ut de gamle som kanskje ikke får så mange gaver, så du er snill som gir til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå