AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hvordan kan jeg sminke meg for å sexy ut på jobb? Er jo ganske greit å sminke seg sexy på fest, men på jobb kan jeg jo ikke ha like voldsomt med sminke. Jobber i en klesbutikk for menn.
Gjest henriett3 Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 En foundation som er lik hudfargen din og litt pudder i samme farge oppå. Så kan du ta på en naturlig rouge, noe som den øverste fargen HER. Så kan du kan du ha litt maskara. Prøv å få sminken til å se naturlig ut.
Gjest Survival Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Less is more Jeg elsker den naturlige looken som dessverre ikke er så populær lenger. Litt enkel foundation med helt riktig farge som passer huden, et tyyynt lag rouge i kinnene for litt farge, dipliner i farge som passer øynene og huden din (for meg er det sort) og litt mascara over. Det går an å bruke øyenskygge som fremhever fargene på øynene, men i så fall skal den være veldig nedtonet og enkel - ikke dramafarger som man bruker på byen. Så kommer man langt med å lukte godt og ha velstelte negler!
Rusken Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Less is more Jeg elsker den naturlige looken som dessverre ikke er så populær lenger. Litt enkel foundation med helt riktig farge som passer huden, et tyyynt lag rouge i kinnene for litt farge, dipliner i farge som passer øynene og huden din (for meg er det sort) og litt mascara over. Det går an å bruke øyenskygge som fremhever fargene på øynene, men i så fall skal den være veldig nedtonet og enkel - ikke dramafarger som man bruker på byen. Så kommer man langt med å lukte godt og ha velstelte negler! Kjempe enig! God hygiene er gull!
Gjest Cosette Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Lag en fin base ved hjelp av god concealer og foundation. Gode produkter som passer for din hud, samt riktig påføring, får deg ikke til å se sminket ut - bare jevn og fin i huden. Kinnene får seg et lite strøk rouge. Velstelte bryn er viktig. Bryngelé er tingen, og gjerne brynskygge eller blyant hvis du vil markere litt ekstra. På dagtid passer det mest med diskret øyensminke. De fleste kler kombinasjonen nøytral skygge, litt flytende eyeliner lagt på øvre vippekant og maskara. Lipgloss er alltid fint, enten blank eller i en kledelig rosatone. For mer staying power bruker du leppestift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå