Gå til innhold

hvilket merke ville du valgt? ang foundation  

1. 1. hvilket merke ville du valgt? ang foundation

• Christian Dior
      4
    • Esteer Lauder
      4
    • Kanebo
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal kjøpe meg ny foundation, og er litt i tvil om hvilken... skal gå på parfymeri og teste og spørre der og, men tenkte dere hadde noen synspunkter?? og erfaringer samt anbefaling ;)

står mellom en ny fra Ester lauder som visstnok skal være bra, den fra Christian Dior dere tidligere skrøt av her eller noen fra Kanebo.

Har til nå bare prøvd stila og egentlig vært godt fornøyd. Den har vært drøy, dekket godt, gitt pent og naturlig resultat (slik jeg ønsker) og enkel og påføre. Men ønsker å prøve ny samt at stila ikke er helt perfekt på min tørre hud (På de partiene på hake og panne + nese som er tørre, gjør den bare vondt værre...)

Så, noen med noen meninger???

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud, kan egentlig ikke fordra foundation fordi det føles som om jeg har maske på, og har valgt Kanebo Cream Finish Foundation. Den er riktignok ganske dekkende, men jeg har en fargetone som passer perfekt, og påfører bare bittelitt akkurat der jeg trenger det.

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å bruke pudderfoundation fra Kanebo og er superfornøyd.

Skrevet

Til daglig bruker jeg pudder fra Kanebo og til fest foundation fra Estee Lauder. :briller: Anbefales.

Skrevet

Uansett hva du velger så gå til et parfymeri der det jobber dyktige folk som kan hjelpe deg med å finne riktig tone og komme med tips om hva som passer for din hud.

Selv er jeg nå den stolte eier av to foundations fra Kanebo fordi jeg først gikk på Cubus der dama ikke hadde peiling. Jommen sa jeg penger spart. :roll: Men jeg er veldig fornøyd med Kanebo nå når jeg fikk en riktig nyanse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmm, jeg har alltid brukt skummet til Elisabeth Arden og er super fornøyd med det...

Skrevet
Uansett hva du velger så gå til et parfymeri der det jobber dyktige folk som kan hjelpe deg med å finne riktig tone og komme med tips om hva som passer for din hud.

akkurat som jeg har tenkt - tenkte også at det kunne være fint med litt "bakgrunnsstoff" før jeg dro på parfymeriet ;)

Skrevet

Hvor mye gir dere for foundation til Kanebo?

Jeg liker Shiseido-The Makeup.

Chr.Dior sin er helt grei, men ikke min favoritt

Gjest Anonymous
Skrevet
Hmmm, jeg har alltid brukt skummet til Elisabeth Arden og er super fornøyd med det...

Skum? Fortell!

Skrevet

Teint diorlight er fin, helt lett og transparent for de med jevn og ren hud.

Gjest Ethereal
Skrevet

Da jeg kjøpte Kanebos foundation i høst, kostet den 298,-

Skrevet
Da jeg kjøpte Kanebos foundation i høst' date=' kostet den 298,-[/quote']

ok, synd de ikke har den på strawberrynet.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...